Často kladené dotazy

ilustrační obrázek k časti webu

Seznam změn

  • sjednocení přihlašování pro všechny produkty nabízené na stránkách Zkoušek nanečisto.
  • optimalizace pro zobrazení na mobilních telefonech
  • nové rozdělení nabídky služeb pro snadnější orientaci
  • přechod na https, silnější šifrování hesel
  • diskuse k jednotlivým produktům
  • příprava na ochranu osobních údajů dle GDPR, seznámení s pravidly ochrany osobních údajů
  • rozdělení zákaznického účtu na jednotlivé žáky (pro ty, co mají žáků více)
  • možnost zapsat se do fronty na obsazené výuky

Kontakt k řešení technických problémů

Všechny problémy s přihlášením a fungováním webu pište na [email protected]

Staré přihlašování pomocí přezdívek a online testy

Původní přehlašování bylo kompletně přepracováno, pro přihlašování nově používáme emailovou adresu.

Pokud jste měli na původním webu/účtu nevyčerpané online testy, které chcete co nejdříve využít, napište nám z emailu přiřazeného k účtu a ideálně nám napište i přezdívku. Založíme Vám účet nový. U nového účtu si před prvním přihlášením budete muset obnovit heslo.

Účty mladší dvou let budeme postupně převádět, pokud budou obsahovat nevyužité testy.

Žáci v systému

Žák v systému umožnuje přidat doplňkové informace a usnadňuje komunikaci s podporou. Pravdivé údaje u žáka je potřeba uvádět hlavně pokud navštěvujete naše výuky: kontakty slouží i pro informování o změně/zrušení termínů nebo o krizových situacích.

Nově umožňujeme mít v účtu více žáků, a mít tak rozdělené objednané produkty dle toho, kdo je skutečně využívá. Po přihlášení do zákaznického účtu můžete mezi žáky přepínat. Pozor, na jednom zařízení (internetovém prohlížeči) lze používat v jednu chvíli pouze jednoho žáka.

  • Každý účet může mít libovolný počet žáků, pro každého žáka mohou být objednané různé produkty. Můžete ale i každému objednat stejný produkt, pokud máte třeba dvojčata a chcete, aby se například zúčastnili stejné soutěže.
  • Každá objednávka musí být pro konkrétního žáka.
  • Údaje, které uvedete u žáka, používáme dle objednaných produktů. Nemusíte uvádět údaje konkrétního žáka, ve většině případů je lepší když uvedete kontakt alespoň na jednoho rodiče.
    • výuka v praze - upozornění na změny termínů, doplňkové materiály k výuce, krizové situace, slevové kupóny a upozornění na výuky zdarma
    • elektronické materiály, doplňkové materiály, upozornění na opravy
    • e-learning, online testy a soutěže - upozornění na změny, výsledky soutěže, informace o začátku kola soutěže, informace nadcházejících o soutěžích
  • Technické omezení přihlášení, pro současné použití webu více žáky z jednoho účtu je potřeba použít více zařízení, nebo různé prohlížeče internetu.

Fronty na obsazené výuky

Pokud je výuka obsazená, můžete jako registrovaný zákazník zapsat svého žáka do fronty. Zapsáním do fronty nám dáváte vědět, že Vás můžeme kontaktovat, pokud se místo ve výuce uvolní, nebo otevřeme na daný termín další výuku.

Nemůžeme Vám bohužel slíbit, že pro Vás místo najdeme. Vždy doporučujeme radši zkusit najít jiný termín, který je volný.

Seznam aktivních front naleznete ve svém účtu. Obrázková nápověda fronta.

Obrázková nápověda účet

Obrázková nápověda účet

Obrázková nápověda žák

Obrázková nápověda žák

Obrázková nápověda fronta

Obrázková nápověda fronta