Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Jiří Hofta – 20.4.2004 12:27

#7#Vážený pane Husare, děkuji Vám za přípravu našeho syna Martina na přijímací zkoušky. Pomohlo to a byl přijat na Gymnázium Postupická v Praze 4 jako 16. z 311 přihlášený. Do Vaší další práce Vám přejeme hodně úspěchů. S pozdravem Jiří Hofta odpovědět

Michal Houska – 20.4.2004 11:13

#9#Milé zkoušky na necisto, tak vám tedy píšu, jak jsem dopadl. Sice to moc slavné neni, ale nějaká šance snad ještě je..... Umístil jsem se na druhém místě pod čarou....(jsem 141. a brali 139 lidí). Chyběly mi asi 0.4 dodu..... To je pech... No co, s přípravou budu samozřejmě pokračovat dál, co mi zbývá? Poslal bych vám zadání, ale už tady zaznělo... Tak v sobotu... odpovědět

Veronika Šubová – 20.4.2004 10:36

#7#Zapomněla jsem dodat že jsem byla 46 z 278.Ty testy byly dost těžké ,takže skoro každý měl jen okolo 56 bodů jako já. odpovědět

Veronika Šubová – 20.4.2004 10:33

#7#Vážený pane Husare ! Chtěla bych Vám moc poděkovat za vaše testy a testy i vašich kolegů.Moc mi pomohli zachovat při opravdových přijímačkách klidnou a soustředěnou hlavu a hlavně pocit ,že víc už jsem proto nemohla udělat..Kdyby existovalo takovíchto ochotných škol víc ,tak nevím ,jak by to dělali na Gymplech. MOC DÍKŮ A DALŠÍCH ÚSPĚCHŮ POSÍLÁ VERONIKA odpovědět

Veronika Šubová – 20.4.2004 10:28

#7#Díky Vám jsem se dostala na Gymnázium Na Vítězné pláni . Moc Vám děkuji. Myslím si ,že jste dobrá příprava. Vaše testy se mi moc líbili , i když jsem z nich občas dostala 4 nebo 3. Vy jste dobrý učitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nashledanou odpovědět

ANNA – 20.4.2004 10:21

#9#Vážený pane Husare, moc Vám děkuji za přípravné balíčky a zkoušky nanečisto. Díky nim jsem se dostala na Zatlanku. Kupodivu mi připadaly velmi lehké. Ani tréma nebyla.Nejvíce jsem se obávala matematiky a ta dopadla skvěle!! Takže ještě jednou: DĚKUJI a přeji mnoho dalších úspěchů. ANNA odpovědět

Václav Janoušek – 20.4.2004 08:39

#9#Dobrý den, rád bych Vám poděkoval za velmi kvalitní přípravné materiály k přijímacím zkouškám a za jejich bezchybnou distribuci. S radostí Vám oznamuji, že můj syn je přijat :-) S pozdravem Ing. Václav Janoušek odpovědět

Eliska Glancova – 20.4.2004 08:36

#9#V zaslanem problemovem prikladu asi opravdu neco chybelo, ale to uz je ted vedlejsi, protoze zkousky dopadly opravdu skvele!!! Vzali me a umistila jsem se na 41. miste, brali na 1. kolo 130 lidi a hlasilo se jich 264. Prvni priklad byl lomeny vyraz, ktery jeste zkusim dat dohromady a kdyztak zaslu, druhy priklad byla tato úloha: Pan Novak mel na vyvoz 7/12 vyrobku, 7/10 ze zbytku mel na domaci trh. Vypoctete kolik procent mu zbylo na sklade? Potom tam byla usecka, ktera znazornovala celkovy pocet vyrobku a na ni jsme meli bez pomoci vypoctu zanest usecku XY znazornujici pocet vyrobku na vyvoz. Treti byla tato uloha: Pismeno H je na planku zakresleno ve ctverci, jehoz kruznice opsana ma polomer 32 krat odmocnina ze dvou. Vyska i sirka pismene odpovida delce strany ctverce. Vypoctete kolik korun bude potreba na vyrobu deseti pisme, jestlize se budou vyrabet z latek (1m dlouha a 5cm siroka stoji 30Kc) a nesmeji se prekryvat a lepit se budou vzdy jen dva spoje (lepidlo, kzere staci na slepeni 20 pismen stoji 27Kc)? A ctvrty priklad byly tzv. KRATKE ULOHY: A) Kolik stupnu je 18% z primeho uhlu. B) kolik trojcifernych cisel ma ciferny soucet 3? c) Kolik prirozenych delitelu ma cislo 48? D) Kolik cm meri nejdelsi tetiva v kruznici, ktera ma polomer 5 cm? Doufam, ze to pomuze pristim uchazecum!! S pozdravem a dikem za Vasi cinnost Eliska Glancova. odpovědět

Anna Janouskova – 20.4.2004 08:33

#5#Vazeny pane Husare, vazeni pani a paní ucitele a ucitelky z pripravky Na Zatlance ! S obrovskou radosti Vam chci oznamit, ze se Johanka Janouskova umistila na 8. miste z 272 deti, ktere delaly prijimacky na 8-lete Gymnázium OPATOV. Bylo to proste uzasne. Diky tomu, co jste ji naucili, k cemu jste ji vedli cely pulrok nemela nejmensi problem. Vysledek snad az predcil nase ocekavani, protoze prijimacky byly pomerne tezke. Pokusime se sehnat zadani a poslat. Take Johanka - az se vzpamatuje - Vam sdeli svoje pocity. Fakt je nam lito, ze uz Vas tuto sobotu neuvidime. Vase "soboty" byly prijemnym zasahem do naseho zivota. S diky Anna Janouskova odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková