Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Christina Gladkova – 20.4.2004 15:38

#5#Moc vem dekuji za pripravu,kterou jsem na Mont Zatlank podstoupila. Diky tomu jsem se dostala do jazykove tridy na Gymnaziu Christiana Doplera. Zasleme vam ulohy z matematiky postou-udelame xerox. z cestiny jsme meli diktat a dvoustrankovy rorbor. V rozboru jsme napr. doplnovaly verse. Moc dekuji hlavne panu uciteli matikty Alesovi,protoze mi matika ze zacatku vubec nesla a ted.... Cristina :-p odpovědět

Kristýna Klimešová – 20.4.2004 15:31

#9#Strašně mocv vám děkuji za přípravku.. dostala jsem se na gymnázium Zatlanka.. testy opravdu nebyly zas tak těžké, spíše chaotické.A když jsem něco nevěděla, uklidňovala jsem se tím, že na zkouškách nanečisto bych za to mohla dostat aspoň dva body.. Díky moc a pokračujte, jste super odpovědět

Christina Gladkova – 20.4.2004 15:24

#5#Moc vam dekuji za vasi pripravu,kterou jsem na Mont Zatlank podstoupila. Dostala jsem se odpovědět

Šlocar Ondřej – 20.4.2004 15:09

#9#Děkuji. Zkoušky dopadly výborně. Jsem přijat na SOŠelektrotechnickou do oboru elektrotechnika. Vaše přípravy mi určitě pomohly. odpovědět

Daniel Matějů – 20.4.2004 15:08

#9#Děkuji Vám za skvělou přípravu. Po Vašich testech mi přijímačky nepřipadaly zas tak složité a i přes méně bodů za vysvědčení jsem se dostal na Gymnázium Arabská. odpovědět

Johanka Janoušková – 20.4.2004 15:08

#5#Moc Vám děkuji za Vaši trpělivost a kamarádský přístup.Jste moji nejlepší přátelé. Přijímačky: čeština - byla obtížná matematika - kupodivu mi šla a to díky Vašemu tréninku všeobecný test - přibližně stejný jako u Vás Na shledanou za 8 let před maturitou. Vaše Johanka Janoušková odpovědět

Lenka Besedova – 20.4.2004 12:34

#9#Váš vzkaz...Pane Husar , děkuji Vam za Vaši knižku. Diky jí byla připrava mého syna na přijímačky korunovaná úspěchem. /psali Scio testy/. odpovědět

Jonáš Šerých – 20.4.2004 12:34

#5#Tak celkove treti, matematika prvni, cestina 13. a vseobecný prehled 16. Prikladam pro zajimavost tu tabulku. Jeste jednou moc dekuji, mate fakt velike zasluhy, bez prijimacek nanecisto by to tak v zadnem pripade nemohlo dopadnout. Jakub Šerých odpovědět

Lamblovi – 20.4.2004 12:31

#9#Dobrý den, Vojta Lambl – přijat. Děkujeme moc za kurzy, mají na tom určitě velkou zásluhu, jen tak dál. Hodně úspěchů do další práce přeje Hana Lamblová a Vojta odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková