Spustili jsme přihlašování na školní rok 2025/2026!

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

neprijaty student – 20.4.2004 18:34

#9#sice jste mi pomohli, ale do tech za.................. prijimacek dali uplne neco jineho. takze vse co jsem se z cj i mat. ucil mi bylo uplne k vite cemu. presto sem ale rad, ze jsem k vam chodil nikdy nechodte na gymnazium OPATOV odpovědět

Josef Novotny – 20.4.2004 18:13

#9#Chci vám moc poděkovat.za celou dobu,co jsem k vám chodil jsem se moc zlepšil a na gymnázium Na Zatlance a byl jsem 74. a byl jsem přijat jenom díky Vám a díky tomu ,co jste mě naučili v matematice.Přeju Vám další úspěchy s dalšími žáky, kteří budou přijati. odpovědět

klára pěnkavová – 20.4.2004 17:16

#9#Moc, moc, moc děkuji. Dostala jsem se na gymnázium Pernerova jako devatenáctá a bez vás bych to nikdy nezvládla. Zkoušky byly jednoduchý(no jak jinak). Ještě jednou za všechno moc děkuji pánům profesorům, že mě toho hodně naučili a také, že se vůbec prokousali mými naškrábanými písemkami. odpovědět

Ondra Texler – 20.4.2004 17:16

#5#Váš vzkaz...Děkuji všem učitelům, zvláště panu učiteli Alešovi na matiku, jeho vzkazy byly fakt povzbuzující. Dostal jsem se jako 24. z 29. přijatých na Gymnázium Ch. Dopplera - obor matika a fyzika. Češtinu a ústní zkoušku z matiky jsem zvládnul úplně bez problémů, ale matematický test byl fakt hodně těžký (získal jsem pouhých 22 bodů ze 40) - test zašlu poštou. Bylo to o fous, ale vzali mě. Ještě jednou díky!!!!!! Ondra odpovědět

Martin Charvát – 20.4.2004 16:10

#9#Chtěl bych poděkovat za přípravu panu Husarovi a celému jeho realizačnímu týmu.Dostal jsem se na gymnázium Připotoční jako 40. v pořadí.Dostal se také Jarda Beránek,takže bychom Vám chtěli poděkovat odpovědět

Martin Cimpa – 20.4.2004 15:52

#9#Váš vzkaz...Je to neuvěřitelný ale dostal jsem se na Arabskou a to jako 89. Rad bych vam poděkoval za všechno co ste mě naučili. V matice sem zvoral 1 priklad ale jinak celkem dobry. Zadaní neposílám prože ho zde již zveřejnila jedna moje budoucí spolužačka. Ostaní se kterými sem chodil na zkousky-nanecisto jsou líný takze správu o nich podám já. Bára Kasinová se stejně jako já dostala na Arabskou, Jakub Soltész se jako 13 dostal na Zatlanku, Haně Roubalové to bohužel těsně nevyšlo(asi nervy). Všichni vám do budoucna přejeme hodně štěstí. PS: češtináři omluví pravopisné chyby. Děkuji za pochopení. Martin odpovědět

Zuzka Bencová – 20.4.2004 15:52

#9#Ahoj zkoušky nanečisto, tak jsem celý půlrok pilně chodila nejprve do kurzu na Zatlance a později i na zkoušky nanečisto. A NAKONEC TO K NĚČEMU PŘECIJENOM BYLO!!!Dostala jsem se na Keplera a jsem jedenáctá ze sto třiceti lidí!!! Sice v testech byla jenom logika , ale stejně si myslim, že jste mě naučili alespoň trochu matematicky uvažovat. V češtině bylo jedno souvětí na hlavní a vedlejší věty, tři strany práce s textem a napsat dva popisy vraždy každej jinym stylem. mooooooooooooc vám děkuju!! odpovědět

Martin Cimpa – 20.4.2004 15:43

#9#Váš vzkaz...funguje du na to odpovědět

Martin Cimpa – 20.4.2004 15:42

#9#Váš vzkaz...zkouska odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková