Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Deborah Blahová – 20.4.2004 20:47

#5#Dobrý den pane Husare! Tak jsem se tam dostala!!! Jsem moc šťastná a vím, že bez Vašich testů bych se tam nedostala. Dostala jsem se tam s 66 body, a kdybych měla o bod méně, tak bych se tam nedostala. Deborah odpovědět

Zuzka Petráňová – 20.4.2004 19:42

#9#Dobrý den! Konečně mám zkoušky za sebou. Moc Vám děkuji, protože jsem matematiku zvládla levou zadní – ztratila jsem jenom jediný bod. Dneska jsem se dozvěděla konečné výsledky a jsem první z přijatých na gymnázium Přípotoční. Určitě Vás doporučím mému mladšímu bratrovi. :o) Pozdravujte ode mě celou opravující četu. Zuzka Petráňová odpovědět

Sylvie Wagnerová – 20.4.2004 19:39

#5#Milý pane Husare, děkuji Vám za Vaši přípravu. Dostala jsem se na gymnázium do Voděradské. Z braných 30 jsem byla 4. Měla jsem ztrátu 1 bod za nejlepším. Vyřiďte to, prosím, panu učiteli Šedivému, který mi v matematice dával pořád 15 bodů. S pozdravem Sylvie Wagnerová odpovědět

Vlasta Macků. – 20.4.2004 19:34

#7#Dobrý den,přijímací zkoušky máme úspěšně za sebou.Dcera byla přijata na šestileté studium do španělské třídy v Ostravě. Tímto Vám chceme poděkovat za přípravu .S pozdravem Vlasta Macků. odpovědět

Martin Zíma – 20.4.2004 19:34

#9#Díky.jsem přijat ze 14. místa na gymnázium Přípotoční...měl jste pravdu...ZKOUŠKY NANEČISTO se opravdu vyplácí!díky moc odpovědět

Irena Liscová – 20.4.2004 19:33

#9#Moc bych Vám všem chtěla poděkovat za přípravu na přijímačky!!!! Díky Vám jsem je úspěšně složila(hlavně z matematiky:-) a tak budu od září studentkou gymnázia Na Zatlance!!!!!!! Ještě jednou DÍKY MOOOOC!!!Mějte se krásně! Všechny zdraví Irena Liscová odpovědět

Martin Pštross – 20.4.2004 19:06

#9#Milé zkoušky nanečisto, Vaše příprava mně kromě mnoha problémů, nejen s duálovými tvary a úlohami o pohybu, přinesla i možnost se na něco pořádně soustředit a domyslet si řešení. Názorné ukázky pana Husara mně nejen pomohly s pochopením jistých příkladů, ale i s jejich úspěšným vyřešením. Díky sebevědomí, které jste mi dodali jsem úspěšně absolvoval přijímací pohovor na gymnázium Nad Alejí (to samozřejmě znamená, že jsem byl přijat). Moc Vám děkuji. odpovědět

Jonáš Procházka – 20.4.2004 18:55

#5#Dobrý den. Zkoušky jsem udělal a tak děkuji za přípravu. Z češtiny a literatury jsem dostal 54 bodů, tato přijímací práce mi šla dobře. Z matematiky jsem dostal 20 bodů, ale tato přijímací práce mi moc nešla, protože jsem poslední dvě úlohy trochu zašmodrchal. Z kolika bodů, to bohužel nevím. Hlásilo se 51 studentů přijímali 28 žáků a já byl sedmý. Ještě jednou děkuji za dobrou přípravu. Že mě přijali vděčím dost i vám. JONÁŠ PROCHÁZKA odpovědět

Kateřina Rabiňáková – 20.4.2004 18:37

#9#Váš vzkaz...Je moc dobře,že jsou zkoušky nanečisto. Díky Vám jsem se dostala na gymnázim do Benešova. Jsem 19. ze 44 lidí. Dělala jsem Scio testy, které jsou z matematiky těžké v tom , že je na ně málo času. Na 30 příkladů pouze 50 minut. 17 příkladů jsem nestihla, ale ty co ano mám všechny dobře. Myslím, že mi pomohly hlavně testy z češtiny z Vašich zkoušek(z češtiny mám druhý nejvyšší počet bodů). Jinak byly testy celkem jednoduché. POKRAČUJTE DÁL VE ZKOUŠKÁCH NANEČISTO- hodně lidem to pomáhá, jak tak čtu ty maily co tu už jsou. Doporučím Vás mladším spolužákům v naší škole ( ZŠ Neveklov). odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková