Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Tereza Pudláková – 22.4.2004 13:29

#9#Milé zkoušky nanečisto,alespoň krátkým mailíkem bych Vám všem chtěla poděkovat za to,jak jste mě dokázali připravit na zkoušky,které jsem nakonec úspěšně udělala na gymnazium Nad Štolou!!Vážně jste mi moooc pomohli a já jsem Vám za to strašně vděčná,protože bez Vás,...no nevim,nevim :)) Doufám,že stejně jako mě pomůžete ještě mnoha dalším deváťákům!!Mějte se krásně a vážně moooc DĚKUJU!!Zdraví Tereza:)) odpovědět

Tereza Pudláková – 22.4.2004 13:28

#9#Milé zkoušky nanečisto,alespoň krátkým mailíkem bych Vám všem chtěla poděkovat za to,jak jste mě dokázali připravit na zkoušky,které jsem nakonec úspěšně udělala na gymnazium Nad Štolou!!Vážně jste mi moooc pomohli a já jsem Vám za to strašně vděčná,protože bez Vás,...no nevim,nevim :)) Doufám,že stejně jako mě pomůžete ještě mnoha dalším deváťákům!!Mějte se krásně a vážně moooc DĚKUJU!!Zdraví Tereza:)) odpovědět

Eva Marková – 22.4.2004 10:16

#9#chci vám mnohokrát poděkovat za kvalitní a mnohdy vtipnou přípravu ve zkouškách nanečisto, ale i v dlouhodobém kurzu. U zkoušek jsem sice potřebovala ( kromě úpravy jednoho výrazu ) spíše logiku, ale alespoň jse se zde naučila "matematicky myslet" a na gymnáziu se mi to určitě bude hodit! Ještě jednou Vám i Vašim kolegům mnohokrát děkuji a do dalších let přeji spoustu štěstí a úspěchů. Eva Marková ( od září studentka Gymnázia Jana Keplera :0)) odpovědět

Michal Koláček – 21.4.2004 20:48

#9#Dobrý den, chtěl bych vám stráááášně poděkovat za přípravu..... Hlásil jsem se na gymnázium Přípotoční a měl jsem 80 bodů ze 100 + 8,83 (za vysvědčení) .... takže jsem skončil jako 22. a jsem přijat. Moc Děkuji. Bez vás by to šlo asi o dost hůř. Nejtěžší byl všeobecný test, hlavně fyzika a dějepis, potom čeština, a nakonec matika, která mi přišla docela hodně jednoduchá. Moc děkuji. Michal Koláček odpovědět

ANETA – 21.4.2004 19:51

#9##9#Váš vzkaz...Milé zkoušky nanečisto,na svou vysnenou školu jsem se dostala jen díky vám. Naučili jste mne pracovat samostatně a o proti září je ted´ ze mně genius,ale mám se ješte co učit,rozhodně si dám pár dní pohov a pak se budu učit literaturu.Děkuji vám všem a hodně,hodně úspěchu v dalších letech .Aneta odpovědět

Denisa Vojáčková – 21.4.2004 17:54

#5#Váš vzkaz...Udělala jsem přijímací zkoušky a dostala jsem se na osmileté Gymnázium Chodovická Praha 9 - Horní Počernice. Chtěla bych vám všem moc poděkovat za skvělou přípravu na zkoušky a hlavně za učebnice Matematikou krok za krokem a Husarovy přijímací zkoušky nanečisto, jsou bezvadné a moc mi pomohly. Milá atmosféra v sobotu odpoledne u vás ve škole a povzbuzující komentáře na ne zrovna zdařilých písemkách z matematiky, mě zbavily velkého strachu a nervozity v pondělí ráno. Ještě jednou moc děkuji, bez vás bych se tam nedostala. Jen mě mrzí, že jsem k vám nejezdila častěji. Denisa Vojáčková PS: Mám už matematiku moc ráda a těším se na další setkání. odpovědět

Tereza Johánková – 21.4.2004 17:32

#9#Milé zkousky nanecisto....! Moc vam chci podekovat a predevsim vam pane Husar - od seste tridy se snazim pochpit to neco malo z "matematiky" co se na zaklandich skolach uci, nikdo to nedovede vysvetlit tak jako vy..... Kdybych se s vami nesetkala - NAZIVO- coz by vlastne mela yt rarita, protoze ted jste celostatne znamy spisovatel:) - co jsem slysela - Tak bych prijimaci zkousky neudelala...... Zkousky byly sice malilinko tezsi nez na zkouskach nanecisto, ale kdyz ma clovek zaklady dokaze na nich postavit cokoliv...... Kdyz jsme k vam prisla poprve koukala jsem jak puk co se to na te tabuli pise za pismena ze jsem si snad spletla tridy..... A kdyz jsme od vas 16. dubna odchazela dosahla jsme temer plneho poctu bodu.... Ze 196 lidi jsem byla sedma, coz povazuji za uspech - za vas uspech!!! Mockrat dekuji a preji pekny zbytek vecera.......! odpovědět

Martina Čupová – 21.4.2004 17:29

#5#Milé zkoušky nanečisto.Dostala jsem se na gymnázium Jiřího Gutha Jarkovského.Byla jsem pátá nejlepší.Vaše kurzy mi moc pomohli. odpovědět

Šárka Prokopová – 21.4.2004 15:42

#9#Milý pane Husare a milé zkoušky nanečisto!!! Jen jsem vám chtěla zdělit, že mě vzali na Štěpánskou!!!! Desátá ze 164.... :) Sice jsem u vás byla na přijímačkách nanečisto opravdu jen párkrát, přesto mám tady hnedle několik poděkování: Děkuju Vám za bezvadnou učebnici, tak dobře vysvětlené příklady jsem ještě nikdy v žádné učebnici neviděla a za druhé vám moc děkuju za psychickou přípravu, protože 19.4. jsem byla ráno jen trochu nervózní, a když jsem začala psát, tak ze mě nervozita docela spadla :))) Prostě myslím, že jste fakt super a určitě pokračujte, protože pomáháte děsně moc lidem :))) Šárka Prokopová odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková