Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

sara brandova – 24.4.2004 09:42

#5#Váš vzkaz...dekuji Vam za pripravu dostala jsem se na gymnazium Nad Aleji. byla jsem 12. v poradi odpovědět

Bára Štíbrová – 24.4.2004 09:18

#9#Moooc vám všem děkuju. Dostala jsem se totiž na gymnázium Na Zatlance. Nejvíce jsem se bála matematiky, ale nakonec to nebylo tak strašný. Kdybych nechodila na zkoušky nanečisto, určitě bych ji nezvládla. Byl tam jeden dokonce úplně stejnej příklad. Ten s těma jedničkama a dvojkama z tělocviku. Takže STRAŠNĚ MOC DĚKUJU!!!!!!! odpovědět

terezie blahova – 24.4.2004 08:45

#9#Díky za příparvu,sice jsem byla dost nervozní, ale věřila jsem, že aspoň trochu se mi zvýšilo sebevědomí.Dostala jsem se na gymnpl na Zatlance:-) odpovědět

bara bazantova – 23.4.2004 12:36

#9#dostala jsem se na arabskou-40. z 270 moc dekuju za pomoc s pripravou bara odpovědět

Zackova – 23.4.2004 10:58

#9#Váš vzkaz...Prosba na pani Veselskou anebo nekoho jineho, kdo skladal zkousku na Ohradni. Muzete mne poslat zadani z matematiky? Dekuji. L.Zackova. odpovědět

Zuzka Chlupáčková – 23.4.2004 08:48

#5#Dostala jsem se na Gymnázium Jana Keplera. Brali 28, hlásilo se 156 a byla jsem 16. Moc vám děkuji za přípravu!!! Jinak body Vědomostní test: 33 ß. ze 40 ß. Psychodiagnostický test: 24 ß. ze 40ß. Body z předchozího studia: 20 ß. z 20ß. Děkuju vám strááááááááááááááááááááááááášně móóóoóóóoóóóóóóóc!!! Zuzka odpovědět

sojková – 23.4.2004 07:11

#5#S radostí Vám oznamuji, že můj syn Michael Sojka se dostal na osmileté gymnázium v Korunní jako 14. ze 148 uchazečů, v matematice údajně na 5.místě. Děkujeme za kvalitní přípavu. K.Sojková odpovědět

pEPA – 22.4.2004 18:22

#9#Moc vám děkuju že jste mně tak skvjele naučyly tu češtinu a že sem se díki vám dostal na ten bezvadnej učňák. Zkouški sem jakštakš udělal a čekám na mnoho úspěchú v mím budoucím povolání-opravář.Hlavně chci poděkovat tomu češtinářovy za jeho suprový vysvětlování. Takže eště jednou hodně děkuju. NAJDĚTE V TEXTU MINIMÁLNĚ 10 CHYB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět

Jan Schröffel – 22.4.2004 17:00

#5#Váš vzkaz...Dostal jsem se na Arcig, byl jsem 33 ze 148. Sice mojí noční můru matiku jsem celkem nepokořil, ale naučil jsem se při těch pokusech na Zatlance pracovat v cizím prostředí a míň se bát. Bylo to dobře, že jsem u vás byl! I když matiku máte hodně těžkou. A taky mi moc pomohla ta poslední knížka s 20 testy, udělal jsem si je doma všechny a bylo to dobře. Kdybych se neučil, asi bych neuspěl. dík. honza odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková