Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Ruzickova – 26.4.2004 13:17

#9#Dobry den, na prani sve dcery Jany , ktera dochazela na PZ nanecisto, Vam chci touto cestou oznamit vysledek jejich prijimacich zkousek. Umistila se na 12. miste z cca 260 uchazecu na Gymnaziu Arabská. Dekuji. Z.Ruzickova odpovědět

Michal Kadeřábek – 26.4.2004 13:13

#5#Moc děkuji panu Husarovi a všem, co se podíleli na přijímacích zkouškách nanečisto. Já jsem se dostal. Na přijímacích zkouškách nanečisto jste mě připravili tak, že opravdové přijímací zkoušky byly hračka. Michal Kadeřábek odpovědět

Tejčková – 26.4.2004 13:11

#9#Přijímací zkouky dopadly dobře - syn byl přijat. Děkujeme za podklady pro přijímací řízení. Tejčková odpovědět

Pagáčovi – 26.4.2004 13:08

#7#Vážený pane Husar, moc děkujeme za vaše balíčky. Dcery dělaly obě přijímací zkoušky na Gymnázium Na Vítězné pláni v Praze 4 (čtyřleté a šestileté), obě byly úspěšné! Myslím, že příprava formou zasílaných testů - zkoušek nanečisto - jim moc pomohla. Samozřejmě, že tuto možnost přípravy budeme doporučovat dále!!! Moc zdravíme a přejeme i Vám ve Vaší práci hodně úspěchů! Pagáčovi odpovědět

Petra O. – 26.4.2004 12:39

#9#Moje dcera taky chodila na Zatlanku na \"zkoušky nanečisto\". Strašně moc si přála dostat se na vysněnou školu. Přijímačky udělala s přehledem, napětí a nervy jsem prožívala v hojné míře místo ní já :o). Udělala je a umístila se na 4. místě. Prožila si tak svoje první velké životní vítězství a já pocítila takovou radost, jakou jen může máma z úspěchu svého dítěte mít. Největší dík patří mojí dceři, protože všechno zvládla na jedničku a má za sebu veliký kus práce. Moc děkuji též Vám pane Husare, stejně tak i Vašemu kolektivu, za to, že jste ve svých zkouškách nanečisto mojí dceři poskytli trénink, jistotu a sebevědomí. Každému, kdo bude podobnou pomoc hledat, Vás s maximální chválou doporučím. Všem úspěšným budoucím studentům ze srdce přeju hodně úspěchů až k matuře. Nashledanou na \"přípravce na vysokou\" ... ;o) odpovědět

petra procházková – 25.4.2004 12:30

#9#Váš vzkaz...dostala sem se na zatlanku:)))))))))))podrobnosti psát nebudu(bylo by toho strašně moc)všechno povim pak,no budete překvapený.doufam že tam budete všichni!!!!!!!!!!!!!na brzy nashledanou gymnazistka petra:))))))) odpovědět

Petr Freimann – 25.4.2004 08:15

#9#Moc vam dekuji za pripravu na zkousky,ktere jsem uspesne udelal na gymnazium Pripotocni...... odpovědět

Jiří Železný – 24.4.2004 17:35

#5#Váš vzkaz...Dostal jsem se na gymnázium Opatov byl jsem 18. ze 273 a brali 60 dětí.Moc vám děkuji za přípravu. odpovědět

Johana Kozákovaá – 24.4.2004 09:47

#9#dostala jsem se na obchodni akademii na vinohrady.Moc dekuji za pripravu. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková