Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Michal Koláček – 28.4.2004 08:38

#9#Dobrý den, chtěl bych vám stráááášně poděkovat za přípravu..... Hlásil jsem se na gymnázium Přípotoční a měl jsem 80 bodů ze 100 + 8,83 (za vysvědčení) .... takže jsem skončil jako 22. a jsem přijat. Moc Děkuji. Bez vás by to šlo asi o dost hůř. Nejtěžší byl všeobecný test, hlavně fyzika a dějepis, potom čeština, a nakonec matika, která mi přišla docela hodně jednoduchá. Moc děkuji. Michal Koláček odpovědět

Jakub Doubrava – 27.4.2004 14:59

#9#Díky lidi, Díky vám jsem se dostal na Ječnou, bože ANO ! odpovědět

Alžběta Sedláčková – 27.4.2004 08:34

#9#Hurááá dostala jsem se na Zatlanku a chtěla bych Vám moc poďekovat.Umístěním se chlubit nebudu, tak dobrý to nebylo, ale jsem tam a to je hlavní!!:-)) odpovědět

Václav Ferebauer – 26.4.2004 22:05

#9#Vážený pane profesore. Chtěl bych Vám a dalším učitelům na zkouškách nanečisto poděkovat za přípravu na zkoušky. Chodil jsem k Vám do přípravného kurzu i na zkoušky na nečisto a moc mi to pomohlo. Dostal jsem se na Gymnázium Na Zatlance. Z matematiky tam byla úprava výrazu, najít množinu všech bodů, trojčlenka, hranol a zjistit jeho povrch a dále dva příklady na rovnice o dvou neznámých. Ty příklady na rovice mi dělaly problémy, ale to bylo asi jenom trémou. Jeden byl zjistit počet jedniček a dvojek ve čtyřech třídách po dvaceti žácích a celkový průměr byl 1,3. Další byl čtverec a obdelník: Strana čtverce je stejná jako délka obdelníka, délka obdelníka je o šest cm větší, než jeho šířka, povrch obdelníka je o 78 cm2 větší, než povrch čtverce nebo naopak. Z češtiny to bylo: korektura o Novém Zélandu, literatura (autoři, díla, básně) a pak rozbor. Ve všeobecných znalostech byla jako obvykle fyzika, chemie, dějepis. Ještě jednou Vám moc děkuji a nashledanou Václav Ferebauer odpovědět

Ondra Texler – 26.4.2004 21:59

#5#Milý pane Husare, posílám slíbené příklady z oboru matika - fyzika (5. třída) z Gymnázia Ch. Dopplera. Jak už jsem psal do diskuse, přišla mi matika dost těžká, dost mě to rozhodilo a měl jsem jen 22 bodů ze 40. Pak jsem si ale vzpomněl na povzbudivé vzkazy pana učitele Aleše, který mi psal, že mám úplně na všechno a že mi to jde, tak jsem se uklidnil a při té odpolední ústní zkoušce z matiky jsem jim to tam pěkně natřel (18 bodů z 20) a oni mě vzali. Teď už mi ty příklady tak hrozné nepřijdou, bylo to spíš těma nervama. Pozdravuju pana učitele Aleše, kéž by všichni učitelé byli takoví!!!!! Zkoušky nanečisto byly fajn, docela mi chybí. Teď budu muset dost makat, abych na gymplu uspěl, protože se zdá, že konkurence je těžká. Držte mi palce. Ještě jednou díky za přípravu. Ondra Texler odpovědět

Oldřich Sedlák – 26.4.2004 20:59

#5#Vážený pane Husare a spol.. Hlásil jsem se na gym. Jana Keplera -ze 156 brali 29 byl jsem 6. I přes rozlišnost vašich a testových příkladů se mi to vydařilo - hlavně pomohla jistota způsobená spočítáním kvanta příkladů a s jistotou pak přichází i rychlost ,více času .... Výsledek= 20B/20B prospěch 30B/40B VT - M,Č,T a 30B/40B Pokusím se popsat zajímavý příklad- je z VT z M - krychli ze všech stran pomalovanou obrázky vidíme ze 3 pozic ( 1 pozice- 3 stěny ) Podle toho máme dokreslit obrázky do čtverců sítě krychle. Nezdá se to, ale dá to fušku :)... A za to všecno i to jiné Vám moc a moc děkuji. :) Olda odpovědět

Vlaďka Zikmundová – 26.4.2004 19:46

#7#Dobrý den, chci Vám poděkovat za posílané balíčky k přijímacím zkouškám. Myslím si, že mému synovi velmi pomohly při přípravě. Dostal se na šestileté gymnázium a z 81 uchazečů byl pátý. Dokonce z matematiky dosáhl největšího počtu bodů ze všech přítomných. Nejvíce bodů "ztratil" v bodování vysvědčení ze základní školy, kde z dvaceti možných získal jen sedm. Ještě jednou děkuji Vlaďka Zikmundová odpovědět

Zuzka Chlupáčková – 26.4.2004 18:14

#5#Pane učiteli, mnohokrát Vám děkuji. Jen chci říct, že to, že jsem se dostala na Keplera je Vaší zásluhou. Bez vás bych to nikdy nedokázala. Vážně vám děkuji..=)) Zuzka odpovědět

Sekera – 26.4.2004 18:11

#5#Chceme poděkovat za skvělou spolupráci a zasílání balíčků. Ze cca 120 uchazečů bylo přijato 30 dětí na Dvořákovo gymnazium a syn je v hodnocení na 11. místě a to je úžasné. Děkujeme. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková