Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Michala – 18.9.2004 14:59

#9#Milý pane profesore! Na Váš e-mail neodpovídám proto,abyste mi již nezasílal informace o zkouškách nanečisto(všude Vás a kolegy vřele doporučím),ale proto,abych Vám moc poděkovala za kurzy.Sice jsem neudělala zkoušky Na Zatlanku(ta matematika je tam na mě opravdu příliš těžká),ale dostala jsem se na gymnázium Evropská.A jenom díky Vám jsem napsala test z matematiky téměř bez chyby.Takže Vám ještě jednou děkuji za Vaši snahu a péči. Oddaná studentka:) Michala odpovědět

Kryštof Niček – 18.9.2004 14:26

#9#Vážený pane, s hrdostí Vám oznamuji, že jsem byl přijat na gymnázium Nad Alejí. Příprava na Vašich kurzech mi velmi pomohla, přijímačky byly bez problémů, prošel jsem, jak jste mně a dalším studentům pár dnů před zkouškami slíbil "s vlajícími prapory". S pozdravem Kryštof Niček, I.A odpovědět

Honza Hlaváč – 15.9.2004 07:49

#9#Šárka: Jake informace o Zatlance potrebujes. Zkousky sem tam sice ted nedelal, ale nedavno sem tam chodil :) pripadne se podivej na www.zatlanka.cz Pokud te neco zajima, napis me na e-mail. odpovědět

šárka – 11.9.2004 18:34

#9#Ahojky všichni, mám prozbičku, nedělal někdo z vás zkoušky z 9. ročníku na gymnázium Postupická nebo na Zatlanku? Prosím o jakékoliv informace a předem děkuji. šárka P.s.: pište na mail odpovědět

Alena – 7.9.2004 11:32

#9#Váš vzkaz...potřebuju zkoušky na kadeřnici odborné učiliště v praze odpovědět

Tomáš Palla – 31.8.2004 13:15

#7#Váš vzkaz... odpovědět

Roman – 21.8.2004 15:10

#7#Dobry den, Bydlime ve Francii uz dlouho.Potom se chceme vratit zpet.Ale ja jsem zameskal 7.tridu.Poslete mi na muj e-mail prosim Vas nejaké ucivo.(cesky jazyk,dejepis,nebo Prirodopis),matematiku nemesite,cisla jsou vsude stejné. Dekuji predem odpovědět

Vlada T – 8.8.2004 20:39

#9#Dobry vecer, je sice tak trochu zvlastni mluvit 4 mesice po zkouskach o jejich vysledku, ale lepsi pozde nez vubec - dostal jsem se na Arabskou do informaticke tridy. Vase kurzy a zkousky na vysledku urcite sehraly nemalou roli, takze mi nezbyva nez Vam podekovat, bylo to opravdu perfektni. Zase nekdy nashledanou nad matematikou Vlada Tichy odpovědět

Jana Burešová – 11.7.2004 15:38

#9#test ze všeobecných studijních předpokladů odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková