Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Diana – 29.9.2004 10:08

#9#Vaše zkoušky se nám moc neosvědčili.No,raději už jdu na jinou stránku!!!!!!!!!! odpovědět

Diana – 29.9.2004 10:07

#9#Vaše zkoušky se nám moc neosvědčili.No,raději už jdu na jinou stránku!!!!!!!!!! odpovědět

Tereza – 28.9.2004 13:36

#9#Dobrý den,mam se dobře.Učení je habaděj,ale snad to zvládnu.Dostala jsem se na Přípo v 1.kole,byla jsem 9. ze 118.To je docela úspěch!moc mi pomohly vaše přípravné kurzy,takže určitě budu propagovat... odpovědět

Sandra Grossmannová – 26.9.2004 08:48

#9#Dobrý de,ja bych vám chtěla říct že vaše zkoušky sou pěkně debilní,protože je nezveřejnujete na NETU!! Fakt dík!! odpovědět

tomas sykora – 25.9.2004 17:51

#9#Váš vzkaz...prosim vas mohli by ste mi poslat prijimaci zkousky i stere na stredni odborne uciliste elektrotechnicke odpovědět

Ladislav – 24.9.2004 12:42

#9#Dobrý den pane profesore! Zatím se mám docela fajn. Zkoušky na obchodní ekonomickou akademii jsem díky Vám udělal celkem bez problému. S kamarádem jsme se před zkouškama hodně učili z vašich dokumentů, co jste mi dával vždy o matice a díky tomu jsme se tam dostali. Nová škola je velice fajn, ale člověk se musí hodně učit. Pokusím se vám udělat reklamu, poptám se lidí ze základky a různě. Jinak moc děkuji za email. Mějte se krásně a doufám, že se zase někdy setkáme. Váš student Ladislav Sobota! odpovědět

Tereza – 24.9.2004 12:41

#7#Vážený pane Husare! Nyní studuji již druhým rokem šestileté gymnázium Jana Nerudy. Vaše přijímací zkoušky mi velmi pomohly nejen při opravdovém přijímacím řízení, ale také jsem si díky nim rozšířila své všeobecné vědění. Tímto bych Vám chtěla poděkovat za výborně odvedenou práci. Přeji hodně zdaru i v dalších letech. Tereza Šajnerová odpovědět

Hana – 24.9.2004 12:40

#9#Dobrý den! Děkuji za váš mail... určitě budu váše zkoušky nanečisto doporučovat... často vzpomínam ještě na období před zkouškama a jak jsem byla z toho celá vyklepaná strachy, že se nedostanu na školu... nyní se tomu je směju:). Každopádně se mi na škole libí a "zatím" se mi i docela daří, ale nechci to zakřiknout... s matikou vůbec nemám problémy(díky vám!)... spíš naopak... jen odborné předměty jsou pro mě trochu nezvyklé. Hana Roubalová odpovědět

Roxana – 22.9.2004 20:28

#9#Ahoj, preju hezky den....reklamu Vam delam vsude mozne...uz ted mate o dalsich 5 zajemcu navic =o) Musim opravdu uznat, ze vy jste ve svem oboru uzasni....Ja sem uplne tak moc uspesna nebyla, ale nakonec sem se dostala na super skolu ( z 9.r)...bracha se hlasil z 5 a dostal se bez problemu =o)...tak Vam dekuju jeste jednou a zatim cau.. =o) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková