Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Karel Hynek Mácha – 24.10.2004 14:14

#9#Váš vzkaz...Zkousky jsou super. Jen mi vadí věčné vstávaní v sobotu ráno odpovědět

Klára Kužílková – 23.10.2004 19:20

#9#Na Vaše kurzy jsem chodila již v páté třídě, tehdy jsem skončila 12.pod čarou a nedostala se na gympl, tenhle rok už ale přípravu nepodcením.Vaše kruzy je to prima, i když vstávat v sobotu v 7 ráno není nic moc :0) odpovědět

Karolína – 20.10.2004 18:32

#5#Krásné stránky ale mohly by být ukázky všech brožurek odpovědět

Klára – 17.10.2004 11:02

#5#Milí pane Husare vaše testy jsou dobré.Zrovna minule jsem na vašich testech byla a zrovna jsem se u té matematiky zasekla.Ale jak říkáte,že máme udělat co nejvíce chyb, tak to mě pobavilo. odpovědět

Tereza – 16.10.2004 10:15

#5#Milý pane Husare. Potřebovala bych se naučit logicky myslet.Nevydáváte nějakou brožuru ve které je to přímo na toto udělané? Mohl byste mi když tak poslat e-mail ve kterém je napsaný název nebo postup jak se postupuje a nějaké příklady na procvičování(jen když žádnou nemáte)i z řešením? děkuji Tereza odpovědět

Nela – 11.10.2004 17:04

#9#já ještě zkoušky nedělala až tento rok,tak držte palce:)) odpovědět

pavel jursík – 9.10.2004 17:39

#5#vase zkousky jsou dost dobre jenom ta matematika ta je dost divna!!! odpovědět

Šárka – 3.10.2004 21:33

#9#Dobrý den, S reklamou vam jiste pomuzu. Uz mi prisly i letáky ceskou postou, které jsem druhý den rozdala svým přátelům, kteří jsou ještě na základních školách. Ještě bych vám chtěla poděkovat za kursy, které jsem absolvovala po internetu v deváté třídě a předtím i učebním materiálům v sedmé třídě. V obou ročnících mi velice pomohly a z nižšího jsem čerpala dokonce i v osmé třídě. Tak dobře jsem se dokázala naučit matematiku, že jsem z ní byla jedna z nejlepších ve třídě. Nepochybuji, že jsem se díky nim dostala na výborné gymnezium. Konkrétně na gymnázium Na Vítězné pláni (a moje mladší sestra také). Velice mi vyhovují Vaše materiály, jelikož se ráda učím sama a nikdo mi díky nim nemusí pomáhat a všelicos vysvětlovat- jak jsou přehledné. To bych Vám chtěla moc pochválit. Děkuji za podanou pomocnou ruku při dalším studiu. Šárka Pagáčová odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Veselková – 26.4.2004 14:51

#9#Vážený pane učiteli, chtěla bych Vám poděkovat, navštěvovala jsem u Vás dlouhodobý kurz i přijímací zkoušky nanečisto a se svými znalostmi ze září bych na skutečných zkouškách vypočítala stěží jeden či dva příklady. . . Hlásila jsem se na Gymnázium Na Zatlance a z matematiky mě nejvíce potěšilo, že jeden z příkladů byl naprosto totožný s tím, který jsme počítali na zkouškách nanečisto (průměrný prospěch žáků 4 tříd po dvaceti žácích z tělocviku byl 1,3, kolik žáků mělo jedničky a kolik dvojky, jestliže ve všech třídách byly z tělocviku uděleny jen jedničky a dvojky?). Dalším od Vás známým příkladem byla dotyková úloha (kružnice a přímka) a úloha na trojčlenku (12 pracovníků by práci udělalo za 22 dnů, po dvou dnech však 2 onemocněli a po dalších čtyřech byli 2 přeřazeni na jinou práci, za jak dlouho práci dokončí?). Další úlohy byly výpočet povrchu hranolu (podstavou je rovnoramenný lichoběžník, u kterého známe délku základen a povrch, dále známe výšku tělesa) a úloha na sestavení rovnice (délka obdélníku je o 6m větší než jeho šířka, strana čtverce je stejná jako délka obdélníku a jeho obsah je o 78m větší, jaké jsou rozměry obdélníku a o kolik procent je jeho obsah menší než obsah čtverce?) a poslední byl výraz. Omlouvám se, ale přesné znění příkladů si nepamatuji, takže doufám, že jsem to nějak moc nepopletla a na závěr se musím přiznat, že ačkoli jsem všechny příklady znala, tréma udělala své a nakonec jsem měla jen 4 a půl příkladu. U výše zmiňované úlohy o pracovnících mi trojčlenka (kterou jsem na zkouškách nanečisto vždy bez problémů zvládala) nějak nevyšla, a tak jsem celou úlohu přepočítávala pomocí rovnice způsobem tzv. přes jednoho pracovníka. To se sice povedlo, ale kvůli ztrátě času jsem u dotykové úlohy po sestavení postupu konstrukce již nestihla provést samotnou konstrukci. Výrazem jsem se nějak nemohla prokousat, ale zpětně mě mrzí, že jsem alespoň neurčila podmínky. Mohlo to ale asi dopadnout mnohem hůř, jelikož jsem se mezi přijaté dostala i přes skutečnost, že za prospěch na ZŠ jsem opravdu moc bodů nepobrala:) (9/30). Ještě jednou Vám děkuji, s pozdravem Eva Veselková