Objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025 spustíme 1. července.

Maturitní otázky z matematiky

Dlouhodobá příprava Elektronické materiály Tištěné materiály
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 6.6.2005 22:13

Do učebnice jsme zařadily takzvané standardky, to znamená klasické a nejčastěji zadávané úlohy u maturit po celé republice. Některé maturitní sbírky vás zahltí obtížnými a téměř neřešitelnými příklady, se kterými se potom u vlastní maturitní zkoušky nikdy nesetkáte. Jsem si jist, že naše maturitní učebnice pokrývá maturitní základ pro všechny typy škol. Protože je sbírka internetová (to jest nafukovací), budeme ji neustále rozšiřovat a každý, kdo si ji u nás zakoupí, automaticky bude dostávat všechny čerstvě dopsané kapitoly. odpovědět

ed bondy – 25.5.2005 08:47

Váš vzkaz...mam po maturitě, matematika za jedna.... vaše příklady jsem použil jen u typových příkladů, kde jsem si potřeboval osvojit algoritmické počítání. Přišlo mi, že příklady jsou poměrně snadné (k maturitě a většině přijímačkám to bohatě tačí) a proto jsem musel počítat i ze sbírky \"Petáková\". Obecně mohu říct že sbírka vašich úloh je velice dobrá, doplnil bych ji však o těžší příklady a stručnou teorii. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 17.5.2005 22:46

Postupně naši učebnici MATURITNÍCH OTÁZEK Z MATEMATIKY doplňuji o odpovědi na teoretické otázky a pro příští rok chci ještě ke každé kapitole připravit přehled užitečných vzorečků a vztahů a celkově přidat sbírku náročnějších úloh v jednotlivých oblastech. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:38

Pro maturanty máme jen maturitní otázky z matematiky, potom soubor řešených písemek na VŠE z předešlých let (60), soubor z loňského roku (60). A tematické matematické materiály v balíčkách. odpovědět

Vojta Výravský – 24.2.2005 21:20

jsou tu někde k prodeji i učebnice z ČJ? odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 15.2.2005 00:17

tady mate primo odkaz: <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/nove-testy-vse.php">řešené písemky z VŠE</a> odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.2.2005 00:05

Všem, kdo si zakoupili učebnici maturitních otázek, bych rád nabídnul řešené písemky z VŠE: http://www.zkousky-nanecisto.cz/nove-testy-vse.php s 30% slevou. odpovědět

Petr Husar – 14.2.2005 20:39

Pro Pavlínu: Odpovědi k otázkám mám v plánu. Dopracuji je snad do konce dubna. Učebnice byla původně chystána k tisku a byl omezený počet stran, proto se tam neve±ly. Jeliko· ji nyní nabízíme pouze v elektronické podobě, mů·eme rozsah zvět±it. Pokud bychom přidávali je±tě dal±í kapitoly, po±leme je vám, co u· učebnici máte, zdarma. Stejně tak i ty odpovědi. odpovědět

Zbyněk Ka±ing – 14.2.2005 20:02

Překvapila mě kvalita zpracování a hlavně rozsah a pestrost jednotlivých typů příkladů. Myslím, ·e je to velmi povedená edice, jen mo·ná malinko více teorie. Jinak jsem spokojený na 110 % :-) . Zdraví Zbyňa odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Dalibor Martišek – 24.4.2009 06:52

Pane kolego, pokud jste četl moje články, měl byste vědět, že v tom, co nazýváte &quot;svatou válkou&quot;, jsem už pěkných pár let. A jak je vidět i na Vašem případě, ještě pěkných pár let budu. Pokud tak bojujete proti teorii, neměl byste v novinách prezentovat Vaše představy o teoretických maturitních otázkách. Jak vykládám matematickou látku plné třídě 45 minut, to si raději ani nepředstavujte. Často vykládám látku 120 minut dvěma stovkám lidí. A nepoužívám vždy jen správnou matematickou terminologii. A že své žáky naučit dovedu, o tom nepochybujte. U nás totiž pravidelně hodnotí nejen učitelé studenty, ale i studenti učitele. Mohu zcela zodpovědně říci, že na moji výuku si ještě nikdo nikdy nestěžoval. A zatím každý, kdo u mojí zkoušky neuspěl, sportovně přiznal, že to, co umět má, prostě neumí. Matematiku vykládat a zkoušet je totiž něco jiného než psát vzorové odpovědi. Jak učíte, nevím. Před tím, jak píšete, varovat musím. &quot;Odklon od přesné terminologie&quot; a bohužel až příliš všeobecně zažitá pseudologická schémata používám ve výuce docela často. Ovšem jen proto, aby studenti pochopili, že je to v matematice cesta do pekel a že přesné vyjadřování je v matematice stejně důležité, jako přesné počítání. Novináře velmi dobře znám a vím, co dovedou udělat s článkem. Ale ve Vašem případě bych se na nedostatek místa nevymlouval. Třeba vaše chybná věta &quot;Logaritmus je funkce&quot; je o písmeno delší, než správné &quot;logaritmus je číslo&quot;. Občas totiž bojuji s novináři opravdu o každý znak, a tak to hned vidím. Kromě toho, jak tak koukám na předmětný odstavec, tak by se konkrétně do této části textu vešlo těch znaků ještě tak čtyřicet. Celou učebnici jsem si nemohl projít, protože jsem ji nikde nenašel. Kromě toho si nejsem jist, zda to má smysl. Jak už jsem někde psal, elektrikář, který doporučuje zkoušet napětí v zásuvce navlhčenými prsty, mě o svých kvalitách dalšími podobnými kousky taky přesvědčí jen těžko. Ale na tu kapitolu se podívám. Moji &quot;zničující kritiku jste bohužel odstartoval Vy sám. Ani ne tak svojí učebnicí, jako Vašim veřejným varováním. Není možné horovat proti zdrojům plným chyb a nepřesností a sám mít v tomto směru plno másla na hlavě.