Maturitní otázky z matematiky

Dlouhodobá příprava Elektronické materiály Tištěné materiály
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reditel gymnazia – 12.10.2006 23:03

Vazeny kolego, zdravim a chvalim. Podobnou ucebnici jsem sam chtel nekolik let napsat. Podarilo se Vam vytahnout to gro, zaklad pro kazdou latku. Klobouk dolu. Doporucuji Vasi praci vsem nasim studentum i dalsim kolegum, reditelum strednich skol. Je v ni vse podstatne a neuveritelne jasne vysvetlene. S pozdravem Severni Cechy odpovědět

D.H. – 12.10.2006 12:24

Zdravím, už to mám naštěstí z krku, omlouvám se, že píšu až dnes. Měl jsem u maturity docela štěstí - z matiky jsem si vytáhnul goniometrický funkce a rovnice, takže jsem důkladně užil jednotkovou kružnici a vůbec všechno co se dělalo na vašich hodinách a co jsem si natrénoval z vaší učebnice maturitních otázek. Dopadlo to za dvě a vaše kurzy a učebnice na tom mají určitě svůj podíl, protože dalším a dalším počítáním si to člověk dost zapamatuje, takže díky za vše! Mějte se hezky S pozdravem D. H. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 10.10.2006 08:48

Pro Petru: Učebnici (ať už poštou nebo mailem odkaz ke stažení) posílám ihned v tom samém okamžiku, kdy platba naskočí na našem účtu. odpovědět

Jitka M. – 10.10.2006 08:46

Dobrý den. Děkuji Vám za informativní mejl, přesto prosím o vyřazení z Vašeho adresáře, neboť už jsem na VŠ. Děkuji také za zpracování maturitních témat do matematiky - občas do nich kouknu ještě dnes :-) Krásný den. S pozdravem Jitka M. odpovědět

PetraR – 21.9.2006 09:39

Dobrý den, dnes jsem poslala peníze převodem na váš účet za stažení učebnice přes internet. Kdy ji můžu očekávat? Děkuji odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.9.2006 19:13

Klidně poštovní poukázkou na uvedený účet nebo na Adresu: Petr Husar, Na Březince 22, Praha 5 a je třeba uvést příslušný variabilní symbol. Zdravím. odpovědět

Pavel Bulíček – 14.9.2006 21:34

Mám dotaz: Nemám účet tak jak vám mám poslat penízky? odpovědět

Petr Šigut – 2.6.2006 13:17

Zdravím, čekal jsem s hodnocením až po maturitě:) A jelikož dopadla několikanásobně lépe než jsem čekal (matematika za 1!) tak bych také rád přidal pozitivní hodnocení: - příklady jsou opravdu k věci a praktické, postup je rozebrán "lidsky", ne jak v mnohých jiných učebnicích, kde se jejich stvořitelé snad předbíhají v rádoby obecném matematickém zápisu, který možná ocení 1% studentů, ale většinou těch, co danou knížku ani nepotřebují číst... - všechno je logicky rozčlěněno, není problém si koupit sbírku na rovnice, kde budete mít milion příkladů na každý typ - horší je sehnat takovou publikaci, kde budou např. všechny "typy co vás potkají na matuře" od exponencionálních rovnic... a to přesně v učebnici najdete. - vše přehledně a vkusně typograficky zpracováno (mám pdf verzi). - No a moje úspěšná maturita je důkaz místo slibů:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 21.5.2006 09:58

<a href="http://www.e-matematika.cz/">e-matematika</a> - nesnasitelně snadná matematika! odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Dalibor Martišek – 24.4.2009 06:52

Pane kolego, pokud jste četl moje články, měl byste vědět, že v tom, co nazýváte &quot;svatou válkou&quot;, jsem už pěkných pár let. A jak je vidět i na Vašem případě, ještě pěkných pár let budu. Pokud tak bojujete proti teorii, neměl byste v novinách prezentovat Vaše představy o teoretických maturitních otázkách. Jak vykládám matematickou látku plné třídě 45 minut, to si raději ani nepředstavujte. Často vykládám látku 120 minut dvěma stovkám lidí. A nepoužívám vždy jen správnou matematickou terminologii. A že své žáky naučit dovedu, o tom nepochybujte. U nás totiž pravidelně hodnotí nejen učitelé studenty, ale i studenti učitele. Mohu zcela zodpovědně říci, že na moji výuku si ještě nikdo nikdy nestěžoval. A zatím každý, kdo u mojí zkoušky neuspěl, sportovně přiznal, že to, co umět má, prostě neumí. Matematiku vykládat a zkoušet je totiž něco jiného než psát vzorové odpovědi. Jak učíte, nevím. Před tím, jak píšete, varovat musím. &quot;Odklon od přesné terminologie&quot; a bohužel až příliš všeobecně zažitá pseudologická schémata používám ve výuce docela často. Ovšem jen proto, aby studenti pochopili, že je to v matematice cesta do pekel a že přesné vyjadřování je v matematice stejně důležité, jako přesné počítání. Novináře velmi dobře znám a vím, co dovedou udělat s článkem. Ale ve Vašem případě bych se na nedostatek místa nevymlouval. Třeba vaše chybná věta &quot;Logaritmus je funkce&quot; je o písmeno delší, než správné &quot;logaritmus je číslo&quot;. Občas totiž bojuji s novináři opravdu o každý znak, a tak to hned vidím. Kromě toho, jak tak koukám na předmětný odstavec, tak by se konkrétně do této části textu vešlo těch znaků ještě tak čtyřicet. Celou učebnici jsem si nemohl projít, protože jsem ji nikde nenašel. Kromě toho si nejsem jist, zda to má smysl. Jak už jsem někde psal, elektrikář, který doporučuje zkoušet napětí v zásuvce navlhčenými prsty, mě o svých kvalitách dalšími podobnými kousky taky přesvědčí jen těžko. Ale na tu kapitolu se podívám. Moji &quot;zničující kritiku jste bohužel odstartoval Vy sám. Ani ne tak svojí učebnicí, jako Vašim veřejným varováním. Není možné horovat proti zdrojům plným chyb a nepřesností a sám mít v tomto směru plno másla na hlavě.