Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

lenka – 4.1.2006 21:39

#9#chtela bych si vyzkouset primaci zkousky na zdravotni skolu odpovědět

lenka – 4.1.2006 21:39

#9#chtela bych si vyzkouset primaci zkousky na zdravotni skolu odpovědět

Robert Novotný – 4.1.2006 15:13

#5#Chtěl bych si vyzkoušet přijímací zkoušky na gymnázium. Pošlete mi prosím nějaké testy. odpovědět

paTRIKA – 4.1.2006 14:22

#5#Váš vzkaz...PROSÍM POŠLEŠ MI NĚJAKÝ TEST.DÍKY odpovědět

patrika – 4.1.2006 14:20

#5#Váš vzkaz... odpovědět

Tadeáš Horehleď – 4.1.2006 13:13

#5#Váš vzkaz...Chci se zeptat jestli bych si nemohl vyzkoušet nějaký test na přípravu na gymnázium DĚKUJI Tade odpovědět

Petr – 3.1.2006 21:08

#5#Váš vzkaz...zkoušky na 8 leté gimnázium Moravký KRUMLOV odpovědět

Káča – 3.1.2006 18:24

#9#ahoj prosím pošlete mi přijímací zkoušky na obor kosmetička.a předem se ptám zdali-mi nemúžete poradit nějakou školu (kosmetička) z průměrem 2,3 v Praze....předem dík odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Jaroslav Pustina – 29.4.2004 18:46

#9#Vážený pane Husare. Děkuji vám za přípravu k přijímacím zkouškám. Hlásil jsem se na G Botičská. Byl jsem tam na zkouškách nanečisto, což mně zrovna na sebevědomí nepřidalo, protože jsem skončil velmi špatně: Byl jsem 82. z 116. Vaše příprava na zkoušky z matematiky byla brilantní, ale hlavní problém vězel v tom, že jsme měli na celý matematický test jen 45 minut a nesměli jsme mít kalkulačky. Příkladů bylo osm, z nichž jeden úplně banální, 2 na lomené výrazy a zbytek byly úlohy všeho druhu (slovní). Na Vašich zkouškách nanečisto jsem chodil také na češtinu, která mi ale byla nanic, protože na G Botičská jsou zaměřeni především na pravopis a literaturu, zatímco u Vás holdujete větným rozborům a skladbě. Nejvíce jste mi pomohl v matematice. Na G Botičská jsou na ní mimořádně přísní, ale i tak se mi podařilo vydřít přes polovinu bodů (16,5 z 30). Tam totiž nedávají bod za každou část, ale naopak bod za špatnou část odečítají. Například: Byla tam úloha na lomené výrazy a k ní přidružené podúlohy. Měli jsme zjednodušit výraz a pak určit kdy se rovná 1 a kdy nemá smysl apod. Pokud jsem však špatně vypočítal výraz a ten špatný výraz dosadil do rovnice, tak mi pochopitelně vyšel jiný výsledek, ale rovnice byla sestavena a vypočítána správně. Tak za tohle jsem nedostal ani bod a to jen kvůli tomu, že jsem špatně vypočítal jednu část a chyba se se mnou táhla celými, byť správně vypočítaným, pozdějšími úkoly. Nakonec jsem se dostal s celkovým počtem 63,5 bodu za úlohy + 6,4 bodu za vysvědčení a byl jsem na 30. místě z celkového počtu 152 žáků. Na závěr mohu jen napsat: DĚKUJI!!! Jaroslav Pustina