Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

neprijaty student – 20.4.2004 18:34

#9#sice jste mi pomohli, ale do tech za.................. prijimacek dali uplne neco jineho. takze vse co jsem se z cj i mat. ucil mi bylo uplne k vite cemu. presto sem ale rad, ze jsem k vam chodil nikdy nechodte na gymnazium OPATOV odpovědět

Josef Novotny – 20.4.2004 18:13

#9#Chci vám moc poděkovat.za celou dobu,co jsem k vám chodil jsem se moc zlepšil a na gymnázium Na Zatlance a byl jsem 74. a byl jsem přijat jenom díky Vám a díky tomu ,co jste mě naučili v matematice.Přeju Vám další úspěchy s dalšími žáky, kteří budou přijati. odpovědět

klára pěnkavová – 20.4.2004 17:16

#9#Moc, moc, moc děkuji. Dostala jsem se na gymnázium Pernerova jako devatenáctá a bez vás bych to nikdy nezvládla. Zkoušky byly jednoduchý(no jak jinak). Ještě jednou za všechno moc děkuji pánům profesorům, že mě toho hodně naučili a také, že se vůbec prokousali mými naškrábanými písemkami. odpovědět

Ondra Texler – 20.4.2004 17:16

#5#Váš vzkaz...Děkuji všem učitelům, zvláště panu učiteli Alešovi na matiku, jeho vzkazy byly fakt povzbuzující. Dostal jsem se jako 24. z 29. přijatých na Gymnázium Ch. Dopplera - obor matika a fyzika. Češtinu a ústní zkoušku z matiky jsem zvládnul úplně bez problémů, ale matematický test byl fakt hodně těžký (získal jsem pouhých 22 bodů ze 40) - test zašlu poštou. Bylo to o fous, ale vzali mě. Ještě jednou díky!!!!!! Ondra odpovědět

Martin Charvát – 20.4.2004 16:10

#9#Chtěl bych poděkovat za přípravu panu Husarovi a celému jeho realizačnímu týmu.Dostal jsem se na gymnázium Připotoční jako 40. v pořadí.Dostal se také Jarda Beránek,takže bychom Vám chtěli poděkovat odpovědět

Martin Cimpa – 20.4.2004 15:52

#9#Váš vzkaz...Je to neuvěřitelný ale dostal jsem se na Arabskou a to jako 89. Rad bych vam poděkoval za všechno co ste mě naučili. V matice sem zvoral 1 priklad ale jinak celkem dobry. Zadaní neposílám prože ho zde již zveřejnila jedna moje budoucí spolužačka. Ostaní se kterými sem chodil na zkousky-nanecisto jsou líný takze správu o nich podám já. Bára Kasinová se stejně jako já dostala na Arabskou, Jakub Soltész se jako 13 dostal na Zatlanku, Haně Roubalové to bohužel těsně nevyšlo(asi nervy). Všichni vám do budoucna přejeme hodně štěstí. PS: češtináři omluví pravopisné chyby. Děkuji za pochopení. Martin odpovědět

Zuzka Bencová – 20.4.2004 15:52

#9#Ahoj zkoušky nanečisto, tak jsem celý půlrok pilně chodila nejprve do kurzu na Zatlance a později i na zkoušky nanečisto. A NAKONEC TO K NĚČEMU PŘECIJENOM BYLO!!!Dostala jsem se na Keplera a jsem jedenáctá ze sto třiceti lidí!!! Sice v testech byla jenom logika , ale stejně si myslim, že jste mě naučili alespoň trochu matematicky uvažovat. V češtině bylo jedno souvětí na hlavní a vedlejší věty, tři strany práce s textem a napsat dva popisy vraždy každej jinym stylem. mooooooooooooc vám děkuju!! odpovědět

Martin Cimpa – 20.4.2004 15:43

#9#Váš vzkaz...funguje du na to odpovědět

Martin Cimpa – 20.4.2004 15:42

#9#Váš vzkaz...zkouska odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Jaroslav Pustina – 29.4.2004 18:46

#9#Vážený pane Husare. Děkuji vám za přípravu k přijímacím zkouškám. Hlásil jsem se na G Botičská. Byl jsem tam na zkouškách nanečisto, což mně zrovna na sebevědomí nepřidalo, protože jsem skončil velmi špatně: Byl jsem 82. z 116. Vaše příprava na zkoušky z matematiky byla brilantní, ale hlavní problém vězel v tom, že jsme měli na celý matematický test jen 45 minut a nesměli jsme mít kalkulačky. Příkladů bylo osm, z nichž jeden úplně banální, 2 na lomené výrazy a zbytek byly úlohy všeho druhu (slovní). Na Vašich zkouškách nanečisto jsem chodil také na češtinu, která mi ale byla nanic, protože na G Botičská jsou zaměřeni především na pravopis a literaturu, zatímco u Vás holdujete větným rozborům a skladbě. Nejvíce jste mi pomohl v matematice. Na G Botičská jsou na ní mimořádně přísní, ale i tak se mi podařilo vydřít přes polovinu bodů (16,5 z 30). Tam totiž nedávají bod za každou část, ale naopak bod za špatnou část odečítají. Například: Byla tam úloha na lomené výrazy a k ní přidružené podúlohy. Měli jsme zjednodušit výraz a pak určit kdy se rovná 1 a kdy nemá smysl apod. Pokud jsem však špatně vypočítal výraz a ten špatný výraz dosadil do rovnice, tak mi pochopitelně vyšel jiný výsledek, ale rovnice byla sestavena a vypočítána správně. Tak za tohle jsem nedostal ani bod a to jen kvůli tomu, že jsem špatně vypočítal jednu část a chyba se se mnou táhla celými, byť správně vypočítaným, pozdějšími úkoly. Nakonec jsem se dostal s celkovým počtem 63,5 bodu za úlohy + 6,4 bodu za vysvědčení a byl jsem na 30. místě z celkového počtu 152 žáků. Na závěr mohu jen napsat: DĚKUJI!!! Jaroslav Pustina