Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Petr Husar – 14.11.2004 11:13

#9#VZKAZ PRO TEREZU Napiš mi, do které chodíš třídy. Logické myšlení se rozvíjí postupně a dá se rozvíjet v každém věku. Schopnost logického uvažování máme všichni a nikdo z nás není na logiku úplné nemehlo. Poslal bych ti nějaké řešené úlohy, ale k tomu ještě potřebuji právě tu třídu, do které chodíš, abych neposílal nic lehkého nebo naopak těžkého. Petr Husar odpovědět

Petr Husar – 14.11.2004 11:09

#9#VZKAZ PRO NELU Neboj, palce držím a držet nepřestanu. Petr Husar odpovědět

Petr Husar – 14.11.2004 11:08

#9#VZKAZ PRO PAVLA JURSÍKA Myslím, Pavle, že už jsi té matice přišel na chuť a jde ti o hodně lépe než na začátku:-) Petr Husar odpovědět

Lucka – 13.11.2004 14:51

#9#2.stupen: ahoj, hele jestli máte nějaký problémy s matikou, nebo se potřebujete připravit na zkoušky a jste z 2. stupně ZŠ tak můžu doporučit svojí babičku- učitelku matiky (celoživotní praxe), která je tedka v důchodu... Připravovala mě na zkoušky z matiky na gympl a bylo to v pohodě... takže mi můžete napsat na mail: lucysha@seznam.cz a já vám pak na ni dám kontakt.... Myslim, že chce 150 Kč/hod... zatim pa Lucka odpovědět

Daidy – 12.11.2004 17:21

#9#Dobrej =) ... připravuju se na střední školu na Veřejnosprávní činnost ... kde se dělají přimačiky z češtiny matiky a test všeobecných znalostí jenže já všechno zminulých ročníků zapoměla a newim jak se to naučit nešlo by nějak doučovat přes internet ??? :(( icq :316-872-987 ... nebo mi pošlete nějaké testy s odpovědmi ;) na email ... nebo ja newim (potrebovala bych doucit co se tyka v cestine tech vetnych rozboru (veta hlavni ,vedlejsi ......) a v amtice slovni ulohy no skoro vse krome lomennych vyrazu) dekuji moc s pozdrawem daiy odpovědět

Michaela Pešlová – 10.11.2004 07:28

#9#Váš vzkaz... Letos budu dělat přijímací zkoušky na Obchodní akademii. A chtěla bych se tam moc dostat. A proto potřebují nějaké přijímací zkoušky, abych se trošku připravila. Děkuji předem Miška odpovědět

Zuzka Chlupáčková – 6.11.2004 19:20

#5#Už loni jsem k vám chodila na přípravku a dostala jsem se na Keplera. Jsem tam naprosto v pohodě. Jediný problém je, že jak jsem slíbila, že přijdu určitě i letos, tak nevím, jestli to půjde zrealizovat, nicméně se o to budu snažit. Poslední dobou se pořád učím Biologie, Fyzika, Zeměpis, Matika, Ájina..No hrozný..Zlatá pátá třída..Doufám, že se alespoň něco navíc naučím. Jo a co já vím, tak od nás ze třídy k vám na přípravku chodili(nebo aspoň byli tam) asi 4- 5 lidí. To dokazuje, že jste naprosto skvělý..Jo a ještě něco! Moc vám děkuju za to, co jste pro mě udělali a malý mejlík od pana Husara určitě potěší..Tak se všemi díky Zuzka odpovědět

Mgr. Petr Sedivy – 31.10.2004 17:24

#9#Jsme radi, ze se vam u nas libi a vstavani v sobotu v 7 rano neni to nejhorsi. Ja kazdou sobotu vstavam v 5.45 abych vam vase pisemky mohl po dopsani opravit. Tak vas snad uklidni, ze nekdo je na tom jeste hure :) odpovědět

jakub koch – 30.10.2004 08:52

#7#Váš vzkaz...8 třída nevím na jakou školu mám jít odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Jaroslav Pustina – 29.4.2004 18:46

#9#Vážený pane Husare. Děkuji vám za přípravu k přijímacím zkouškám. Hlásil jsem se na G Botičská. Byl jsem tam na zkouškách nanečisto, což mně zrovna na sebevědomí nepřidalo, protože jsem skončil velmi špatně: Byl jsem 82. z 116. Vaše příprava na zkoušky z matematiky byla brilantní, ale hlavní problém vězel v tom, že jsme měli na celý matematický test jen 45 minut a nesměli jsme mít kalkulačky. Příkladů bylo osm, z nichž jeden úplně banální, 2 na lomené výrazy a zbytek byly úlohy všeho druhu (slovní). Na Vašich zkouškách nanečisto jsem chodil také na češtinu, která mi ale byla nanic, protože na G Botičská jsou zaměřeni především na pravopis a literaturu, zatímco u Vás holdujete větným rozborům a skladbě. Nejvíce jste mi pomohl v matematice. Na G Botičská jsou na ní mimořádně přísní, ale i tak se mi podařilo vydřít přes polovinu bodů (16,5 z 30). Tam totiž nedávají bod za každou část, ale naopak bod za špatnou část odečítají. Například: Byla tam úloha na lomené výrazy a k ní přidružené podúlohy. Měli jsme zjednodušit výraz a pak určit kdy se rovná 1 a kdy nemá smysl apod. Pokud jsem však špatně vypočítal výraz a ten špatný výraz dosadil do rovnice, tak mi pochopitelně vyšel jiný výsledek, ale rovnice byla sestavena a vypočítána správně. Tak za tohle jsem nedostal ani bod a to jen kvůli tomu, že jsem špatně vypočítal jednu část a chyba se se mnou táhla celými, byť správně vypočítaným, pozdějšími úkoly. Nakonec jsem se dostal s celkovým počtem 63,5 bodu za úlohy + 6,4 bodu za vysvědčení a byl jsem na 30. místě z celkového počtu 152 žáků. Na závěr mohu jen napsat: DĚKUJI!!! Jaroslav Pustina