Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Více informací zveřejníme začátkem května.

Ohlas zkoušek nanečisto po přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

nikola – 23.1.2005 10:04

#9#Váš vzkaz...asi budu dělat příjmacky na obchodku nevíte o tom něco?je to těžký? odpovědět

Luboš – 17.1.2005 13:09

#9#Váš vzkaz... Chtěl bych poprosit o přijímací zkoušky z matematiky a českého jazyka na Střední průmslové škole dopravní v Berouně. Mám trochu strach a tak bych rád věděl jaké byly testy v minulém roce. Moc děkuji. Adresa je k matce do práce, doma máme PC dočasně nefunkční - technická porucha. Děkuji Luboš. odpovědět

Zdenda – 13.1.2005 17:43

#9#Chtel bych poprosit o prijmaci zkousky z matematiky z minulych let na gymnazium Na Zatlance.dekuji odpovědět

Markéta I. – 12.1.2005 17:00

#7#Chtěla bych Vás poprosit o zkoužky z AJ,Všeobecných znalostí a matematiky češtiny to vše na Gymnázium ČESKÝ KRUMLOV.Děkuji moca moc a moc.Miki odpovědět

Markéta Interholzová – 12.1.2005 16:58

#7#jde to odpovědět

Denisa – 12.1.2005 16:28

#5#Díky moc!!!! odpovědět

Kačula – 11.1.2005 16:42

#9#chtěla bych vás poprosit o zkoužky na kosmetičku nebo vizážiztku a ještě na obchodku kdyžtak moc dík!!! odpovědět

Kačula – 11.1.2005 16:40

#9#ta škola je fakt tak skvělá nebo co???Zlatlanjka to jsem v životě neslyšela!To je nějakej zapadákov ne,??? odpovědět

Kristina Pohanová – 10.1.2005 19:33

#9#Váš vzkaz...potřebuji zkousky na kadeřnici v Českých Buďejovicích dekuji mnohokrát odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Zuzka Chlupáčková – 20.4.2004 05:32

#5#Já teda ještě pořád nevím výsledky..=(( No a jinak ten psychotest.. To nám vždycky dali papír, stopli nám 5-10 min. podle obtížnosti. A každý papír byl s jiným úkolem 1.Měli jsme vysvětlit významy slov 2.Použít slova mnohovýznamná v conejvíce větách 3. Bylo dáno např. noha:bota a my jsme měli vytvořit dvojici ve stejném smyslu k´hlava. Bylo tam 5 možností a my jsme měli podtrhnout slovo klobouk 4.Byly dány řady čísel a my jsme měli doplnit jaké bude následovat 5.Pak byly otázky typu: Jak může člověk napomoci tomu, aby déle žil?? atp.. 6.Pak byly dány čtverečky a, b, c a byl bílý, b zpoloviny vymalovaný a c celý černý. Potom byly obrazce a my jsme měli určit, kolik čtverečků je tam a, kolik b, kolik c 7.Potom nám přečetli nějaký text a my jsme z něj měli později napsat, co si pamatujeme. Víc si toho nepamatuju..=(( Zuzkáááá