Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Zkoušky nanečisto přes internet pro žáky 5. třídy

Otevřené úlohy
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Karolina (1) – 24.3.2005 10:30

Pane Hlavaci, mate pravdu, ja jsem si tu otazku poradne neprecetla, tak to se omlouvam. diky za odpoved Kaja odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 24.3.2005 00:43

Karolina: ale otazka znela: <cite>Za jak dlouho se dostane Měsíc z jednoho úplňku k druhému? </cite> odpovědět

Karolina (1) – 23.3.2005 23:20

Pane Husare, v řešení 13. kola uvádíte, že doba oběhu Měsíce kolem Země je 29,5 dne. V knize 100+1 záludných otázek astronomie je uvedeno, že doba mezi dvěma úplňky je 29,53 dne, zatímco doba oběhu Měsíce kolem Země je 27,21 dne. Do odpovědi jsem napsala 28 dní, což mi připadá, jako dobrá odpověď. Doufám, že k tomu při hodnocení přihlédnete :-) Kája odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 22.2.2005 23:09

ahoj ;-) odpovědět

Simona Lipková – 22.2.2005 19:24

Ahoj lidičky..... odpovědět

Ivana Jordánová – 20.2.2005 19:28

ahoj ivi jsem na.............................................................. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 20.2.2005 18:01

Zadání je tam správné, všechny písemky ke stažení jsou z 9. kola. Jen jsme zapomněli opravit číslování v nadpisu. Opravíme. Ale stáhnout si to můžeš hned. odpovědět

Jakub Murár – 20.2.2005 17:23

Váš vzkaz...Na webu je že probíhá 9.kolo,ale je tam zadání 8.kola,jde jen o chybu nebo bude 9.kolo později odpovědět

Denisa Höfnerová – 5.2.2005 01:57

Váš vzkaz... Jakubovi: Ano, pravidla opravdu připouštějí oba tvary, tvoje varianta tedy byla také správná. Nicméně je dobré znát i spisovnější formu, která nemá příznak hovorové češtiny. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Karmelitová Michaela – 17.12.2004 08:24

Dobrý den, píši za dceru Míšu. Dnes jsme obdrželi výsledky 2.kola, které dcera společně s Honzou Nápravníkem netrpělivě očekávali. Vzhledem k tomu, že přípravě matematiky s oběma dětmi se věnuji já, vím které typy úloh dělají dětem největší problémy. Mezi ně patří i úloha typu &quot;spočti kolik čtevrců je na obrázku&quot;. Tyto úlohy bývají zadávány právě formou &quot;kolik je na obrázku útvarů?&quot;. V 2.kole byla otázka formulována &quot;Kolik je ve velkém čtverci schováno čtverců různé velikosti?&quot;. Dcera mě při zběžném rozboru jejího řešení přesvědčuje, že výsledek je 8 ks, protože 9.-velký se nepočítá, počítají se jen &quot;schované v něm&quot;. Popravdě řečeno, skoro bych dal dceři za pravdu. V případě formulace &quot;kolik je obrazců na obrázku&quot; by byla jednoznačně správná odpověď 9 ks. Zajímal by nás váš názor na tuto problematiku. Jinak Vám děkujeme za dosavadní přínosnou spolupráci, přejeme klidné vánoční svátky a těšíme se na další lednové kolo. S úctou, Ing.Jaroslav Karmelita