Objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025 spustíme 1. července.

Zkoušky nanečisto přes internet pro žáky 5. třídy

Otevřené úlohy
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Karolina (1) – 24.3.2005 10:30

Pane Hlavaci, mate pravdu, ja jsem si tu otazku poradne neprecetla, tak to se omlouvam. diky za odpoved Kaja odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 24.3.2005 00:43

Karolina: ale otazka znela: <cite>Za jak dlouho se dostane Měsíc z jednoho úplňku k druhému? </cite> odpovědět

Karolina (1) – 23.3.2005 23:20

Pane Husare, v řešení 13. kola uvádíte, že doba oběhu Měsíce kolem Země je 29,5 dne. V knize 100+1 záludných otázek astronomie je uvedeno, že doba mezi dvěma úplňky je 29,53 dne, zatímco doba oběhu Měsíce kolem Země je 27,21 dne. Do odpovědi jsem napsala 28 dní, což mi připadá, jako dobrá odpověď. Doufám, že k tomu při hodnocení přihlédnete :-) Kája odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 22.2.2005 23:09

ahoj ;-) odpovědět

Simona Lipková – 22.2.2005 19:24

Ahoj lidičky..... odpovědět

Ivana Jordánová – 20.2.2005 19:28

ahoj ivi jsem na.............................................................. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 20.2.2005 18:01

Zadání je tam správné, všechny písemky ke stažení jsou z 9. kola. Jen jsme zapomněli opravit číslování v nadpisu. Opravíme. Ale stáhnout si to můžeš hned. odpovědět

Jakub Murár – 20.2.2005 17:23

Váš vzkaz...Na webu je že probíhá 9.kolo,ale je tam zadání 8.kola,jde jen o chybu nebo bude 9.kolo později odpovědět

Denisa Höfnerová – 5.2.2005 01:57

Váš vzkaz... Jakubovi: Ano, pravidla opravdu připouštějí oba tvary, tvoje varianta tedy byla také správná. Nicméně je dobré znát i spisovnější formu, která nemá příznak hovorové češtiny. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 3.5.2021 15:52

Dobrý den, v bodování se snažíme přiblížit způsobem bodování CERMATu, přesněji se strháváme body za stejné chyby jako CERMAT. Přesto se náš způsob bodování úmyslně liší z didaktických důvodů. Snažíme se bodování vést více motivačně, jelikož je naším cílem děti danou látku naučit. Bodujeme tedy co nejvíce i částečné postupy, které se třeba dětem nepodaří dotáhnout, přesto vedou dobrým směrem.