Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Zkoušky nanečisto přes internet pro žáky 5. třídy

Otevřené úlohy
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 8.11.2006 16:25

Váš vzkaz... odpovědět

nikola Čermáková – 8.11.2006 14:40

Váš vzkaz..jestli přesně nevite co po vas chci tak bych chtela poslat zkousky na gimpl pro 5.tridy dekuji moc to potrebuji odpovědět

nikola čermáková – 8.11.2006 14:34

Váš vzkaz...internetove zkousky na necisto odpovědět

nikola čermáková – 8.11.2006 14:31

Váš vzkaz... odpovědět

aneta kr. – 2.11.2006 22:26

ahoj,chtěla bych skusit zkoušky na nečisto pro 5 třídu,zajímalo by mě jestli na to mam. odpovědět

Lenka Borák. – 17.10.2006 18:08

Ahojky.Chtěla bych přijmací testy po internetu na gympl pro 5.třídy....Prosím,prosím,jestli pro mě můžete něco udělat tak mi pište na: [email protected] nebo na 604418812,604571189,ale nejčastěji na e-mail ne bo na číslo 604418812...Předem moc děkuju... odpovědět

P.K. – 10.10.2006 09:13

Dobrý den, touto cestou bych Vám chtěla poděkovat za Vaše přípravné testy z českého jazyka a matematiky podle kterých se moje dcera připravovala na přijímací zkoušky na gymnázium po ukončení 5. třídy ZŠ. Její přijetí na gymnázium bylo úspěšné – skončila na 18.místě. Je opravdu vidět, že Vaše přípravné kurzy mají úroveň. Určitě bude potřebovat Vaši pomoc pokud studium zvládne a bude chtít jít na vysokou školu. S pozdravem Pavlína odpovědět

pavlina – 5.10.2006 09:07

prosim odepiste! odpovědět

Pavlina – 5.10.2006 09:04

jak se deli dvijcifernym delenim!!!prosim odepiste vubec to nechapu!! odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 12.4.2006 11:13

Dobrý den, při tvorbě našich testů se nedíváme ani tak na to, co se v 5. třídě učí, jako spíš na to, jak vypadají přijímací zkoušky. Každý rok děláme analýzu několika stovek prací z celé republiky a podle toho korigujeme, upravujeme, připravujeme a doplňujeme naše testy. Byla by z naší strany velká chyba, učit jen to, co se učí na základních školách, a nepřipravit žáky k tomu, co je čeká u přijímaček. A ještě ke zmiňovanému příkladu. Jedná se úlohu spíše na logické myšlení než na nějaký naučený postup. Bez problémů ji zvládnou i někteří žáci nižších ročníků než je 5. třída. Stačí si namalovat obrázek konečného stavu. Takových úloh, které se třeba ve školské matematice neobjeví (ale to taky záleží na snaze a invenci toho či onoho pana učitele, paní učitelky), ale přesto se postup dá logicky odvodit se u přijímacích zkoušek zadává povícero a podle mne je to tak správné, na takovéto úloze se ukazují logické schopnosti myšlení žáka v plné parádě. Koneckonců podobný typ zadáváme i v přímých zkouškách nanečisto, které skládá pravidelně každý týden téměř 300 žáků, a většina z nich s tímto typem problémy nemá. S pozdravem Petr Husar