Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Zkoušky nanečisto přes internet pro žáky 5. třídy

Otevřené úlohy
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Kamča – 7.12.2006 20:59

Váš vzkaz...Mohl by mi někdo poslat na email nějaký testy na sš? Díky!!! odpovědět

Niky – 27.11.2006 17:57

AHOJÍK prosim vás chtěla bych se zeptat jestli by jste mi na email neposlaly kopii příjmacích zkoušek na střední školy jsem v 9 třídě a ráda bych si to vyzkoušela na nečisto jestli mi to pošlete tak předem moc děkuji ahoj NIKY odpovědět

Kristýna – 24.11.2006 13:11

Váš vzkaz... ahoj přeju si abych se dostala na gimploš mam zkoušky na nečisto tak až je budu dělat normalně tak se pak snad dostanu odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 21.11.2006 20:36

Pečlivě se připravovat a věřit ve své síly :-) Držím palce. odpovědět

Kačka – 20.11.2006 12:53

Moc si přeji se dostat na gympl,co mám udělat proto abych se tam dostala? odpovědět

miroslav – 11.11.2006 13:22

sou ty zkousky teski odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 8.11.2006 23:20

Vzkaz pro Martina: tyto logické úlohy pro žáky 5. tříd jsou na sestavování složité. Pro středoškoláky to naplním na základě ekvivalencí, imlikací, konjunkcí, alternativ a jejich negacemi. Řešitel vyhodnotí pravdivostní tabulku a je doma. U páťáků se snažím jít po smyslu a pak to vyzkoušet. Na rozdíl od jiných vzdělávacích agentur, které mluví či píšou o pilotování a přitom si to vymýšlejí, my máme výhodu, že úlohy opravdu vyzkoušíme na velkém vzorku dětí. Tato formulace zadání nám vyšla po prozkoušení jako pro většinu páťáků jasná. Přesto si neodpustíme a ve všech třídách jsme při čtení zadání já i kolega vysvětlili, že slepička je za kocourkem. odpovědět

Martin – 8.11.2006 22:43

Dobrý den, po prohlédnutí zadání a řešení předtestů z matematiky ze dne 4.11., konkrétně příkladu číslo 2 (zvířátka), si nejsem zcela jist jednoznačností Vámi předloženého řešení. Tvrdím, že řešení 1.štěně, 2.slepička, 3.kocourek, 4.kůzle 5. prasátko plně vyhovuje kritériím zadání. Pokud správně vnímám iterpretaci kritéria "slepička jen tak tak neskončila těsně za kocourkem", nevyplývá z ní implicitně že musela nutně skončit za kocourkem. Proč by nemohla skončit před ním??? Jinak Vám blahopřeji k výbornému nápadu zkoušek nanečisto. Děkuji Martin Kovář odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 8.11.2006 16:25

nikola: určitě přesně víš co jsem ti odpověděl :)) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 12.4.2006 11:13

Dobrý den, při tvorbě našich testů se nedíváme ani tak na to, co se v 5. třídě učí, jako spíš na to, jak vypadají přijímací zkoušky. Každý rok děláme analýzu několika stovek prací z celé republiky a podle toho korigujeme, upravujeme, připravujeme a doplňujeme naše testy. Byla by z naší strany velká chyba, učit jen to, co se učí na základních školách, a nepřipravit žáky k tomu, co je čeká u přijímaček. A ještě ke zmiňovanému příkladu. Jedná se úlohu spíše na logické myšlení než na nějaký naučený postup. Bez problémů ji zvládnou i někteří žáci nižších ročníků než je 5. třída. Stačí si namalovat obrázek konečného stavu. Takových úloh, které se třeba ve školské matematice neobjeví (ale to taky záleží na snaze a invenci toho či onoho pana učitele, paní učitelky), ale přesto se postup dá logicky odvodit se u přijímacích zkoušek zadává povícero a podle mne je to tak správné, na takovéto úloze se ukazují logické schopnosti myšlení žáka v plné parádě. Koneckonců podobný typ zadáváme i v přímých zkouškách nanečisto, které skládá pravidelně každý týden téměř 300 žáků, a většina z nich s tímto typem problémy nemá. S pozdravem Petr Husar