Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Petr Husar – 4.1.2005 02:32

Otvíráme novou diskusní plochu a pevně věříme, že aspoň někdo z našich žáků ZKOUŠEK NANEČISTO projeví zájem a bude tady diskutovat. Nejlépe mezi sebou, ale samozřejmě, kdykoli budeme vyzváni, vstoupíme do diskuse i my. V této chvíli máme 600 žáků 9. tříd, kteří aspoň jednou na zkouškách nanečisto byli. Naše písemky sestavujeme ze všech přijímaček za posledních 15 let ze všech možných škol. Přijďte, choďte pravidelně a pište. My jsme tu pro vás. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.