Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Klára – 17.1.2005 14:22

Jo, mě určitě.Když se chci hlásit do anglické třídy :-)) odpovědět

Zdenda – 17.1.2005 07:02

Mě by to,pane Husar,určitě zajímalo a myslím,že pro lidi,kteří budou u příjmaček mít i test z aj by to mohlo být docela dobré a užitečné! odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 17.1.2005 00:37

Můžete mi psát, kolik vás by mělo o zkoušky nanečisto z angličtiny zájem. Zatím máme k prodeji dvě brožury testů (připravované kdysi pro gymnázium Nad Alejí) a jsme schopni zkoušky nanečisto z aj v případě zájmu zorganizovat. Pište, koho by to zajímalo. odpovědět

Áně – 16.1.2005 21:58

P. Husar: Chtěla jsem se jen zeptat, jestli se budou pořádat zkoušky nanečisto z anglického jazyka. Docela bych měla zájem. Díky za odpověď odpovědět

aaaaaaaaa – 16.1.2005 18:33

Váš vzkaz...chodí tady nekdo v sobotu????????? odpovědět

Dyndula – 16.1.2005 12:41

to jo:)v pohodě odpovědět

Klára – 16.1.2005 12:36

Dyndula: Měla jsi pravdu, asi to tak zlý nebylo, když jsem celkově devátá =) odpovědět

Dyndula – 16.1.2005 08:54

Klára:no vidiš...:) odpovědět

Klára – 15.1.2005 20:14

Zdenka: Těžká ani nebyla, jenom jsem nestihla všechno, co jsem chtěla.Hlavně jsem dlouho řešila něco delšího, takže mi nezbyl čas. Dyndula: No, na mě je ta matika trochu zvoraná =) Čeština a všeobecný test je dobrej. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.