Termíny na školní rok 2025/2026 připravujeme! Přihlašování spustíme 12. května ve 13:00.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 22.1.2005 13:53

Dyndula: ja zil v domeni ze SUPER je to porad ne? :-)) odpovědět

Dyndula – 22.1.2005 13:32

Dneska a včera to bylo super:)matika výbornááááá!!! odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 19.1.2005 16:10

Tereza: ohledne otevreni nemecke tridy na gymnaziu Na Zatlance se spis podivej na jejich <a href="http://www.zatlanka.cz" title"Stránky gymnázia Na Zatlance Praha 5">webove stranky</a> a pokud tam tuto informaci nenajdes tak jsou tam kontakty kde se muzes zeptat. odpovědět

Tereza – 19.1.2005 15:47

dobrý den pane učiteli Husary.Já bych se chtela zeptat na to, jestli se Na Zatlance bude otevírat německá třída a jestli ano,tak jestli budete dělat přijímačky nanečisto. odpovědět

xxx – 18.1.2005 19:25

Mě by zkoušky nanečisto určitě zajímaly!!! odpovědět

Klára – 18.1.2005 11:35

To já se při učení např.: ájiny přichytím, že počítám stránky, slovíčka a nebo kolik procent jsem se z nich už naučila,popř. si to dávám do zlomků, blázen :-))) odpovědět

Dyndula – 17.1.2005 23:09

Klára,Zdenda:No jasně,to se dostanete!!dneska jsem byla na tréninku a nějak jsme se tam bavily s kamarádkou,která chodí do prváku na Doplera,o tom kam chci jít a tak,tak jsem jí řekla že chci na Štěpánskou a ona mi řekla,že její kamarádka z devítky tam šla taky a dostala se,ale že se teda hrozně učila:)takže já se taky dostanu,protože já se učim,až to neni hezký:)už mi to leze krkem,pořád x sem x tam...ježiš marja:) odpovědět

Klára – 17.1.2005 19:11

Určitě!!! :-)) Musíme se dostat.... odpovědět

Zdenda – 17.1.2005 14:30

To já taky,tak snad se dostaneme....na Zatlanku,ne? odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.