Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dyndula – 27.1.2005 20:49

Klára:Aha,no tak to se asi nepotkáme:/já jdu jenom v pátek,ale eště to nevim jistě...podle toho,jaxe mi bude chtít spát a v kolik v pátek usnu:) odpovědět

Zdenda – 27.1.2005 19:28

p.H:Tak jak by to vypadalo s těmi ZKN z AJ?? Pár lidí už se tu ozvalo,řekl bych,že by se to chytlo... odpovědět

Klára – 27.1.2005 19:03

Dyndula: Jdu v sobotu a jako první na matiku, to tě poránu zaručeně probere :0))) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 27.1.2005 12:36

hlasujte v <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/ankety.php" title="Stránka s anketami">nové anketě</a> odpovědět

Dyndula – 25.1.2005 20:01

Klára:No já měla v pátek 25 a v sobotu 27:)ale v sobotu jdu,nejdu v pátek,protože jedu na dva dny na hory:)a ty jdeš teda v sobotu?A jdeš první na matiku nebo na češtinu? odpovědět

Klára – 25.1.2005 11:37

Tak co, kdo půjde v sobotu? Já to minulou zaspala (jsem vstávala v 11 :-))) ? Bylo to minule náročný, jak jsem koukala na ty, co maj 25-30 bodů, tak asi ani tak moc ne :0) Papá (máme informatiku =) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 23.1.2005 23:14

Zaciname psat novou ucebnici pro 9taky <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/co-umet-ke-zkouskam.php" title="Co musíte umět ke zkouškám">Co musíte umět ke zkouškám</a>. odpovědět

Dyndula – 22.1.2005 16:36

HH:ani náhodou:)nikdy sem se na matiku netěšila,protože mi nešla:)a měla jsem pořád trojky,teď sem měla dvě jedničky za sebou,takže to bylo super:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 22.1.2005 15:01

<a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/fotky.php" title="Odkaz na fotogalerie na Zkouškách nanečisto">Několik fotek</a> ze Zkoušek nanečisto. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.