Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dyndula – 1.3.2005 22:13

Jana:co?:)proč?:)ale já nebyla na zatlance:))) odpovědět

Jana – 1.3.2005 21:03

Dynda:ty jo..chudák pan uč. Husar: ) odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 20:51

Jana:NO dělaly sme si tam s kámoškou srandu z jednoho kluka:)a pak mi tam zase něco vyprávěla:)a ten učitel nám tam vysvětloval goniometrický funkce a to sem jaxi moc nepochopila!:( odpovědět

Jana – 1.3.2005 20:39

Dynda:a z čeho prosimtě? odpovědět

Dyndula – 1.3.2005 20:38

Jana:já sem vysmátá pořád,hlavně dneska na přípravkách,to sem měla výtlemy úplně nějvětší... odpovědět

Jana – 1.3.2005 20:35

Dynda:ty seš z toho nějak vysmátá : ) odpovědět

Saša – 1.3.2005 15:25

Počítala sem to na kalkulačce a vyšlo mi, že se na ten konkrétní gympl hlásí 7,34 lidí... a kam se teda hlásí těch 66 desetin člověka? to by mě zajímalo, jak si stim převáděním na počty poradíte vy:-) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 28.2.2005 23:47

No mozna by nebylo odveci z toho udelat aspon soustavu dvou rovnic a dvou neznamych,... aby ta vyuka byla opravdu kompletni :-) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.