Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 6.3.2005 17:25

Veru: jen netusim jak jste ty testy mohli dostavat v patek, kdyz vseobecne testy z patku jsem opravoval ja v patek v noci az a prinesl je zpatky na Zatlanku az v sobotu vecer?? Vam se mezitim do rukou vubec nedostaly odpovědět

veru – 6.3.2005 17:24

--->Honza: jj moc dekuju=) odpovědět

veru – 6.3.2005 17:24

Ty testy jdem dostavali zpatky a tam ty body jsou --->zdenda: ja to beru=) jenom sem to chtela vedet proc tak jsem sem napsala=) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 6.3.2005 17:24

Vera: chybu jsem opravil, udelal jsem ji ja. Test byl napsany omylem u Mrazové. Tady bych chtel poprosit, piste na testy vzdy cele jmeno a skolu. Pokud tam treba pak napisete jen Mrázková, sance na prehozeni k Mrázová pri citelnosti nekterych podpisu je znacna (tim nechci rict ze by to byl tvuj pripad). Navic uz se zacinaji vyskytovat lidi se stejnymi jmeny coz je jeste vetsi problem :-) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 6.3.2005 17:15

Veru: podivam se na to, ja ty testy v sobotu odnesl na Zatlanku, tak to nemam podle ceho zkontrolovat, v pondeli se tam na to podivam. Odkud vis kolik jsi mela bodu kdyz na TC nejsi? odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 6.3.2005 17:12

Eva: opraveno. odpovědět

Zdenda – 6.3.2005 17:06

@Veru,Eva:No,zase na druhou stranu v sobotu bylo na ZKN bezmála 200lidí,takže se nedivim,že se občas nějaká ta chybička vloudí :-) @p.uč.:Poslal jsem Vám tu písemku na maila. :-) odpovědět

veru – 6.3.2005 17:04

Jsem to secetla a vyslo mi to takhle: Matematika: 10 b. Čeština: 24 b. Všeobecny: 25 b. celkem: 59 b. (veronika mrázková) odpovědět

Veru – 6.3.2005 17:00

--->Honza Hlaváč- byla jsem na testech 4.3.-v patek a cislo testu 37 odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.