Spustili jsme objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Jana R. – 23.3.2005 22:16

Dynda:ozvu se, jestli v těch hlubokejch šumavskejch lesích chytim signál: ) odpovědět

Dyndula – 23.3.2005 22:00

Jana:No to je jasný,eště aby ne:)taxe ozvi od dědy,my na tebe budem na ZKN vzpomínat neboj:) Anička a Majda:my tam budem s martinem taky nějak dřív,zase náš obvyklej kroužek u těch schodů:)taxe mějte a už se na všechny těšim!!! odpovědět

Jana R. – 23.3.2005 21:43

Majda:v pátek ani v sobotu na ZKN nejdu: (...jedem k dědovi slavit velikonoce..Jinak koukejte mít všichni minimálně tak 30 bodů: ) odpovědět

Majda – 23.3.2005 21:18

Anička.Tak se tam teda uvidíme!!!!!!!:-)))) Tak zatím. odpovědět

Anička – 23.3.2005 21:16

Pokusím se tam být taky tak nějak. Do 14:45 tam doufám budu. V nejhorším mi nahoře drž místo. Ale věřim si. Určitě přijdu včas! odpovědět

Majda – 23.3.2005 21:13

Anička:Já tam budu tak v 14:40. A co ty? odpovědět

Anička – 23.3.2005 21:10

Super! Tak už to berou minimálně 3 lidi. To je pozitivní ne?! :-))) Majda: V kolik budeš v pátek u Zatlanky??? Sejdeme se až tam, ne?! odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 23.3.2005 21:05

..ja to taky beru :) odpovědět

Magda – 23.3.2005 21:00

Dyndula: Hele, kdo jde všechno na zkoušky nanečisto? Jde tam Jana? odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 16:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.