Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dyndula – 4.4.2005 19:25

HH:ty jo nekecej že už umíš počítat?!to chce potlesk:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 3.4.2005 20:02

Jo, no rozdil byl videt na prumeru, 20 a 10 je dost rozdil :-) odpovědět

Áň – 3.4.2005 17:28

Ňo ještě jsem se zapomněla zeptat, jestli vám už někomu přišly přihlášky, protože mě ještě nic!!! odpovědět

Áň – 3.4.2005 17:22

Já jsem tam v pátek nebyla, ale podle výsledků to bylo fakt dost těžký. Myslím, že jsme asi viděli dva fakt velký rozdíly mezi lehkou a těžkou písemkou. odpovědět

Zdenda – 2.4.2005 18:02

Tentokrát souhlas s Dyndulou...páteční písemka se dala zvládnout,na tom se člověk pak nejvíc naučí(=největší přínos)...chtělo by to nějakej kompromis...to ale PH určitě najde :-) odpovědět

Dyndula – 2.4.2005 17:38

fajn,je pravda,že tohle dodá sebevědomí,jsou to standartní testy,ale stejně to bylo nejlepší včera,když se fakt dalo srovnávat...nevim,podle mě by tam PH měl dávat víc písemek včerejšího typu. odpovědět

Áň, Puf – 2.4.2005 16:59

Dneska to bylo fakt SUPEeeR!!! Úžasně povzbuzující takle před zkouškama.:) Dokonce i nám to dopadlo dobře. Víc takhle lehkých písemek by bodlo.:) odpovědět

Dyndula – 2.4.2005 12:57

jinak s tou těžkou písemkou,já bych to třeba nějak střídala,dneska se mi zdála taková standartní,ale něco se z toho naučim...třeba PK,který mi dneska moc neuznali:)a pak ještě společnou práci.no ale jinak oki:) odpovědět

Dyndula – 2.4.2005 05:32

PH:Jo včera to bylo hodně těžký,ale ty co se pečlivě připravujou(třeba já):),jí podle mě museli zvládnout aspoň na dva.Ale uznávám,že to byla jedna z nejtěžších péísemek,co jsem u vás psala. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.