Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Dyndula – 11.4.2005 18:40

Áň:njn:))tak když mi dává do těla on,tak musim taky...trochu:))já se hlásim na štěpánskou,co ty?:) odpovědět

Áň – 11.4.2005 05:27

Dyndula: Chudák HH ty mu dáváš teda pěkně do těla. Kam se vlastně hlásíš? odpovědět

M.Holkup – 9.4.2005 09:53

Děcka nemáte někdo přípravu na přijímačky na střední z matiky a čj.jestli ano prosím pšlete je ne muj E-Mail odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 20:05

Áň:TC je tabule cti:)a nemysli si že HH je Honza Hlaváč,je to Hlouhpý Honza,ale on o tom ještě neví:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 7.4.2005 19:44

TC nic :-) zatim ke me nic nedorazilo odpovědět

Áň – 7.4.2005 19:42

Dyndula: Podle mně se snaží všichni nás něco naučit. Ale fakt nechápu jak to stíhaj. Myslíš, že třeba PH pracuje ještě někde jinde než na Zkouškách na nečisto? P.S.: Co je TC? odpovědět

Dyndula – 7.4.2005 17:42

Áň:no když se HH snaží tak de všechno,ale to je málokdy,když se snaží...jenom ví,že když neudělá TC včas,že ho budeme prudit celej večer:) odpovědět

Áň – 6.4.2005 18:58

HH jak to takhle rychle stíháte? To fakt nechápu. odpovědět

Dyndula – 5.4.2005 18:29

HH radši nereaguje:) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 16:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.