Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Michal – 9.4.2006 11:34

Budou zkoušky nanečisto tento pátek 14.4. a 21.4.? odpovědět

Denisa – 9.4.2006 08:38

prosim o vysledky!! odpovědět

David Fikrle – 9.4.2006 08:29

Prosímvás,co bych měl dělat den před přijímačkami? děkuji odpovědět

luca – 9.4.2006 08:23

Váš vzkaz...kdy se zverejni vysledky ze vcerejska..??...diiiiky... odpovědět

flopy – 8.4.2006 17:52

kdy budou vysledky z 8.4 ???...pls :D odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 7.4.2006 21:34

Marka: samozřejmě že ještě dneska 7.4.! odpovědět

Marka – 7.4.2006 19:09

kdy budou zverejneny vysledky na tabuli cti z patku 7.4.?? odpovědět

Venca – 7.4.2006 15:30

Kdy budou na tabuli cti výsledky středečních scio testů? Uz sou to dva dny a pořád nic...... odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto MELIBRION – 6.4.2006 16:04

MIsa: seznam testu na pristi tyden ja napsan v <a href="http://www.zkousky-nanecisto.cz/terminy.php">terminech</a>. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 16:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.