Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Hanka – 4.1.2012 13:09

Pro 9. třídu, zatím děkuji. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 2.1.2012 21:22

Napiš mi Hanko, pro kolikátou třídu. Pro 5., 7., 9. maturita nebo na VŠ??? odpovědět

Hanka – 29.12.2011 14:33

Ano, to vím, ale když na to kliknu, nic se neobjeví. A odkaz k objednání také ne. Poslal byste mi ho prosím na mail [email protected]. Děkuji odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 28.12.2011 22:45

Hanko, stačí na www.zkousky-nanecisto.cz otevřít příslušný ročník a v nabídce řešené testy jsou. Vždy je tam i odkaz k objednání nebo je možné psát přímo na můj mail. odpovědět

Hanka – 22.12.2011 13:33

Dobrý den, kde si mohu objednat Vyřešené přijímací zkoušky z matematiky z minulých let? odpovědět

Dany – 17.12.2011 10:10

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je možné vynechat Matematiku a jít na zbylé předměty. Děkuji odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 17.12.2011 08:27

Určitě ano. odpovědět

Jirka Štolba – 16.12.2011 20:54

Dobrý den, Bylo by možné v sobotu vynechat test znalostí a předpokladů a jít jenom na matematiku a češtinu ? Děkuji odpovědět

Anna Kolišová – 11.12.2011 17:58

V seznamech jsem Vaše příjmení již opravila, až se budou po pátečních ZKN tabule cti aktualizovat, mělo by to být v pořadku i na internetu. Příště si to "U" více prosazujte a pište jej čitelněji ;) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 16:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.