Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Petr Poledňák – 31.8.2015 18:55

Dobrý den, pokud jsou termíny v pátek odpoledne a v sobotu dopoledne, lze tomu rozumět tak, že jde o identickou výuku - testování v obou dnech, ať již žák přijde v ten či onen termín? Anebo jde o dva zcela odlišné výukové bloky - testy? Děkuji Petr Poledňák odpovědět

Jarmila – 20.8.2015 09:42

Dobrý den,objednala jsem pro syna Zkoušky nanečisto -Kombinace: matematika, český jazyk, test znalostí a předpokladů (MČT),ale na email mi přišla jen zpráva že to objednávám,ale kam mám částku uhradit a jak nikoliv.Mohu poprosit jak mám pokračovat dál .Děkuji odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 7.6.2015 20:08

Vyberte si na stránkách skupinu (den a čas) a odklikněte, nebo mi to napište přímo na mail. odpovědět

Pavlína Fialová – 7.6.2015 18:01

Váš vzkaz...Dobrý den, ráda bych přihlásila dceru od září 2015 do Vašich "Zkoušek nanečisto". Kdy a jakou formou ji mohu přihlásit? Děkuji. P. Fialová odpovědět

anonym – 12.4.2015 16:40

kdy budou zverejneny výsledky z 11.4. dekuju. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 5.4.2015 21:31

Uvádí se, ale je zvlášť tabule cti pro matematiku a český jazyk a jinde tabulce cti pro OSP. odpovědět

Jana Kratochvílová – 4.4.2015 17:02

DOBRÝ DEN,Jen se chci zeptat,jestli se uvadějí do tabule cti i lidé,kteří dělají v patek delší OSP. nenašla jsem se tam odpovědět

Petiachová – 2.4.2015 09:05

Dobrý den budou zkoušky i 3.4.2015 ,děkuji za odpověd Petiachova odpovědět

Zkoušky nanečisto – 17.1.2015 20:39

Tým ZKN upozorňuje na opravu tabule cti z pátku 16. 1. 2015 (27. kolo). Hodnocení bylo vyhotoveno pouze z jedné třídy, nyní jsou již výsledky správné a zahrnují všechny zúčastněné (žáky z obou tříd). Za chybu se omlouváme. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.3.2005 00:04

Tak jak jsem nyní četl na ZKOUŠKÁCH NANEČISTO z knížečky doktora Caldy Pedagogické zásady a termíny ve výuce matematiky, zásada číslo 162: "Výběru vhodné úlohy věnujeme stejnou pozornost jako výběru životního partnera." Zrovna v současnosti zpracovávám řešené písemné práce z minulých let. Ze 40 škol, které jsem právě dělal, jen jedna dala docela lehký příklad na lineární rovnice, ty další vůbec. Tak nevím, jestli mám zařazovat úlohu, která je tak málo častá a nebo upřednostnit ty úlohy, které jou na každé druhé škole a já vím, že vy je neumíte. Inu není to vůbec jednoduché, ale já si poradím.