Spustili jsme objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025.

Zkoušky nanečisto pořádané na Praze 5 pro žáky 9. tříd - Gymnázium na Zatlance

Srovnání Otevřené úlohy Výklad
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Zdenda – 15.3.2005 20:41

Tady.... http://www.zkousky-nanecisto.cz/online-zkousky-nanecisto-9.php odpovědět

Jirka – 15.3.2005 20:22

čuste nevíte stránku na příjmací zkoušky přes internet na nečisto???? PROSIM odpovědět

Dyndula – 14.3.2005 19:24

Klára:hehe no už sem se koukala,ale hehe mám trochu zavirovanej počítač a nic moc se mi nespouští:) odpovědět

Klára – 14.3.2005 15:32

Dyndula: Nebo můžeš počítat další věci.... já nevim, co třeba (koukni si e-mail :) odpovědět

Dyndula – 13.3.2005 19:49

tekža byste Pp.uč. zase měl něco vytvořit:)ale asi si objednám nějaký ty testy z gymplů:) odpovědět

Dyndula – 13.3.2005 19:45

Blbý je že už mám krok za krokem dodělaný už od vánoc:)tak počítám to testy z víceletých gymnázií a tam je jenom výsledek:( odpovědět

Zdenda – 13.3.2005 17:00

PH:Ok,pěkně si to tam užijte a naberte síly do konečné fáze přípravy na zkoušky :-) odpovědět

Dyndula – 13.3.2005 16:31

tak to je pohodička:)to mám celej tejden pro sebe:)v pondělí neni kurz ani trénink,pšípravky na štěp taky neni,takže budu mít hodně čásku:)jinak přeju hezký pobyt:) odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 13.3.2005 12:55

Ono to s tím topením není tak vážné. Na Zatlance bude úklid a budou se (snad) instalovat nová světla, ale hlavní důvod je, že si taky potřebuji oddechnout a jsem v jižních Čechách a na Šumavě. Ten týden bez kurzu vydržíte (s učebnicí Krok za krokem - ta mne nahradí) :-)) odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Magdalena – 16.11.2019 16:45

Dobrý den, děkujeme moc za příspěvek. Naším cílem není děti jen otestovat a simulovat věrně přijímací zkoušky, ale jako vzdělávací společnost se snažíme žáky co nejlépe na přijímací zkoušky připravit a naučit je vše, co k úspěšnému složení přijímací zkoušky potřebují. Vytváříme vzdělávací jednotku složenou z úvodních rad a pokynů, žákovského řešení testů a učitelského rozboru a vysvětlování. Jako optimální máme vyzkoušenou celkovou délku dvou vyučovacích hodin. Dobu na počítání nastavujeme tak, aby výuka dávala smysl. V říjnu začínáme na 40 minutách a délku postupně prodlužujeme až na 50 minut. Celková délka při absolvování matematiky a českého jazyka i tak přesahuje 3 hodiny celkem a to nám přijde dost, delší výuka by podle nás byla zbytečnou zátěží a lepší vzdělávací výsledky by nepřinesla. Máme na to takový příměr, běžec trénující na maratón také neběhá při každém tréninku maratónskou délku. V uplynulých letech, kdy se testy Cermatu využívaly, nemáme jedinou reakci, že by čas byl pro naše žáky u skutečných zkoušek problémem.