Maturitní otázky z matematiky

Dlouhodobá příprava Elektronické materiály Tištěné materiály
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Pavlína Kosařová – 14.2.2005 13:09

Jsem velmi spokojená s Va±í knihou matematiky, kterou jsem si od Vás objednala. Je velmi pěkně zpracována. Pokud bych, ale mohla mít nějakou připomínku, tak jen k otázkám, které jsou na konci ka·dého matematického tématu. Líbilo by se mi, kdyby k nim byly napsány i odpovědi. Přeji mnoho dal±ích úspěchů. S pozdravem Pavlína. odpovědět

Petr Husar – 24.11.2004 19:20

Učebnici přímo ne, ale mám připravené ře±ené úlohy s tématikou derivací, určitých a neurčitých integrálů, průběhů funkcí. Ukázku po±lu mailem. odpovědět

Tom – 22.11.2004 19:48

Na va±ich stránkách je velice pěkně publikována va±e práce. Jsem studentem I.ročníku V¦ a mé znalosti z Matematiky maji jisté mezery co se limit posloupností týče, funkce limit, derivace, parciální zlomky, Integrály, Jen se chci zeptat jestli jste vytvořil i pro tuto látku nějakou publikaci? Za odpověď děkuji. S pozdravem Tom. odpovědět

Robert Banom – 28.10.2004 14:35

Kniha me naprosto nadchla. Je to velice dobre zpracovane a promyslene. Nic podobneho se mi na ceskem trhu do rukou nedostalo - vyborna prace. Behem me pripravy na prijimaci zkousky jsem prolistoval mnoho publikaci, ale skoro vsechny postradaly dulezitou vec - zkusenosti, praxi a hlavne celkovy nadhled nad problemem, ktere clovek ziska az po mnoha a mnoha spocitanych prikladech. Tato publikace je vsak svetlou vyjimkou, do ktere autor vlozil sve zkusenosti. Jsem si jist, ze vam tato publikace pomuze ziskat jistotu pri reseni, a misto potu pri pohledu na matematicky priklad se vam na obliceji rozzari usmev (ne usmev silence, ale usmev cloveka, ktery ma prehled a vi jak na to :-). Preji mnoho uspechu. odpovědět

Petr Husar – 5.10.2004 20:24

Téměř rok jsem připravoval materiál pro tuto učebnici MATURITNÍCH OTÁZEK Z MATEMATIKY. Jsem potě±en va±ím zájmem o mou práci. Věřím, ·e u mne naleznete věrného pomocníka k přípravě na maturitu. Budu vám v±em vděčný za va±e názory, ohlasy, připomínky, vzkazy, pozdravy. Ké· by tady vznikla zajímavá, veselá a tvůrčí polemika. S pozdravem vá± Petr Husar odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
elizabeth – 30.4.2009 07:37

Dobrý den, jsem matka kluka na víceletém gymnáziu a musím konstatovat, že kvalitních učebnic pro samostudium je tak zoufale málo. Pokud tedy student z nějakého důvodu (nemoci apod.) zamešká podstatnou část výuky matematiky, tak způsob jak dohnat látku není mnoho, učitelé nemohou poskytovat privátní hodiny na "dovysvětlení" učiva, tak nezbývá nic jiného než pátrat po učebnicích a na internetu. Pokud dáte takovému klukovi učebnici s "přesnou" matematickou terminologií a teorií, veřte mi, že mu mnoho nepomůže, odloží ji a bude se v matematice plácat dál po svém. Zamyslel jste se někdy pane Martíšku nad tím, po jakém druhu učebnic by byl mezi studenty zájem? Je to jednoduché, zájem je o jasné, stručné učebnice se spoustou modelových příkladů a ostatních příkladů na procvičení. Matematickou terminologii si nechte do skript pro studenty VŠ. Jsem pro každou snahu přiblížit matematiku studentům středních škol a plošné hanění ve stylu "Celé to stojí za ..." mi připadá nedůstojné představitele Ústavu matematiky FSI VUT v Brně. Místo toho bych raději viděla, kdyby došlo ke spojení Vás jako odborníka s panem Husarem a probral s ním vlastní náměty a připomínky. Vaše vyjádření z 23. 4. 2009 20:09 mi spíš připadá jako vylití si jednorázového vzteku na webu bez jakéhokoliv zamyšlení nad tím co píšete. Prosím Vás, co kdybyste to vzal za jiný konec a snažil se udělat pro propagaci matematiky u mládeže něco jiného než veřejné hanění a diskuze bez smyslu. Nevím, jestli jste někdy učil třeba malé předškoláčky, ale vysvětlovat jim, že když mají jedno jablko červené a druhé zelené tak mají dohromady dvě jablíčka terminologií, že provedeme součet.. asi není úplně ideální. Takže prosím každé úrovni vzdělanosti je potřeba dát specificky odlišný výklad, takže děkuji za výklad pro studenty ZŠ A SŠ bez přehnaně přesné matematické terminologie. Tu můžete začít stavět v momentě, kdy budou ovládat základní principy matematiky. Děkuji