Objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025 spustíme 1. července.

Maturitní otázky z matematiky

Dlouhodobá příprava Elektronické materiály Tištěné materiály
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 25.5.2013 00:30

Poslal jsem Vám, Jarko, novou verzi mailem. odpovědět

Jarka – 12.4.2013 20:16

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda existuje možnost aktualizace Vaší učebnice, kterou jsem si dříve objednala? Děkuji za odpověď. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 3.4.2013 00:01

Dobrý den, je pouze u nás na internetu. Nabízíme dvě možnosti jak se k vám dostane. První je stažení z odkazu. Druhá na CD. V obou případech máte přístup k doplňkům a případným přídavkům, které vydáváme na příslušné stránce učebnice. odpovědět

Miroslava – 2.4.2013 19:23

Dobrý den, vaše učebnice se mi z ukázek velmi líbí, zajímá mě, jestli ji sešenu i v knihkupectví, nebo jen takhle přes internet. Předem děkuji za odpověd. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 12.3.2013 01:11

Dnes pošlu. odpovědět

Tomáš – 11.3.2013 21:43

Dobrý den, včera jsem si objednal učebnici a vybral možnost Stáhnout z internetu a dnes jsem poslal peníze, mohu se zeptat, kdy mi přijde odkaz na mail? Předem, děkuji za odpověď. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 22.2.2013 21:01

Už jsem to vyřešil. odpovědět

Tatiana – 19.2.2013 12:57

Dobrý deň, poslala som ju do e-mailu, no ešte som nedostala odpoveď. Ďakujem odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.1.2013 22:07

Napište mi objednávku přímo na můj mail. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 23.4.2009 19:08

Děkuji, pane Martišku, za připomínku a názor. Vytýkáte mé učebnici maturitních otázek nesprávnou terminologii. Zřejmě jste nepochopil funkci komentářů u jednotlivých výpočtů. Ve svých výkladech jsme se (teď hovořím za celý autorský tým) odklonili od přesné matematické terminologie zcela záměrně. Komentář má přiblížit správnou cestu výpočtem každému řešiteli, zvláště pak tomu, který s matematikou zápasí. Rigidní využívání přesné matematické terminologie bývá jedním z důvodů, proč je matematika neoblíbená a proč dělává studentům potíže. Při psaní učebnice jsem vycházel z více jak patnáctileté praxe gymnaziálního učitele. Celou učebnici posuzovala, kontrolovala a připomínkovala celá řada kolegů, další ji po léta používají a jejich ohlasy jsou více než příznivé. Možná při svých výukách nepoužívám přesnou terminologii, zato jsou moji studenti úspěšní u maturity, zkoušek na vysokou školu, při vysokoškolském studiu, ale hlavně je matematika baví a těší. Trochu mne ve Vašem diskuzním příspěvku zaráží, že zaměstnanec vysoké školy není schopen ani správně opsat příjmení, které má v diskuzích několikrát uvedené. To se za mých studií na MFF UK stát nemohlo. S pozdravem Petr Husar