Dlouhodobé kurzy pro 3., 4., 6. a 8. třídu se nekonají ve středu 1. a 8. května! Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Maturitní otázky z matematiky

Dlouhodobá příprava Elektronické materiály Tištěné materiály
ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

hana – 6.2.2007 17:25

Váš vzkaz... chci se zeptat jestli nekdo z vas nevi,za jak dlouho ucebnice dojde na email? diky;) odpovědět

Lenka – 1.1.2007 23:50

Chci autorum s novym rokem udelat radost. Stejnou radost, jako mne delaji vase maturitni otazky. Temer stopro pokryvaji otazky nasi profesorky a vic jak dostatecne mne pripravuji na priklady ktere nam nase profesorka dava. Ze vsech ucebnic ktere jsem si poridila pracuji jasne nejvic s touto sbirkou. odpovědět

Jindra – 18.12.2006 11:46

Bezva. Moc pekne se mi s vasi ucebnici pracuje. odpovědět

Jana – 10.12.2006 15:22

Loni jsem maturovala a dělala zkoušky na VŠE. Nejvíc mi pomohla učebnice pana Husara na CD a taky písemky z minulých let, které nabízí na webu. Je to vysvětlené přesně pro takové blbce, jako jsem já. :-) Maurita 1 a zkoušky na 100 bodů :-)) Díky moc! odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 7.11.2006 00:53

Učebnice maturitních otázek z matematiky byla vytvořena jako kompletní a ucelený projekt. Teoretické otázky byly původně jen otázkami, takovou provokací pro studenty, aby si sami odpověděli nebo odpověď vyhledali. Potom jsem začal na přání studentů připravovat i odpovědi a v průběhu roku bych je rád dokončil. Stejně tak bych k učebnici dodal i další, obtížnější varianty úloh. Všem těm, co si učebnici koupí, posílám dodělávky během školního roku automaticky. odpovědět

Markéta Lukešová – 7.11.2006 00:38

Vaše učebnice se mi moc líbí. Jen bych potřebovala vědět, jestli chystáte nějaké doplnění pro letošní školní rok. Díky za odpověď. odpovědět

Jitka Langhamrová – 2.11.2006 13:17

Dobrý den, mnohokrát děkuji za poslání knihy"Maturitní otázky z matematiky". Ráda vzpomínám na dobu, kdy k vám dcera chodila na zkoušky nanečisto - před přijímacími zkouškami na víceleté gymnázium. Vaše kurzy byly moc příjemné a komu jsem je doporučila, tak vás chválil. Takže když jsem se dostala na vaše stránky a viděla co vše nabízíte, přihlásila jsem dceru na angličtinu k maturitě. Přeji hezký víkend. Jitka Langhamrová odpovědět

Petra Lieblová – 29.10.2006 23:25

Připojuji se k pochvalám, loni jsem si učebnici koupila jako třeťačka a díky jasným výkladům jsem se už ve třeťáku zlepšila v matice o dva stupně a teď mne chválila matikářka, že jsem na tom nejlíp v celé třídě. Díky moc!!!!!!!!! odpovědět

Michala Čarková – 23.10.2006 22:52

I když maturuju až za rok, knihu jsem si koupila a hned na cd. Moc mi pomáhá a hodně jsem se zlepšila. Něco mi ještě dovysvětlí kamarád, ale i tak jako matematické nemehlo chápu ty postupy skvěle. Děkuji pana profesore. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
elizabeth – 30.4.2009 07:37

Dobrý den, jsem matka kluka na víceletém gymnáziu a musím konstatovat, že kvalitních učebnic pro samostudium je tak zoufale málo. Pokud tedy student z nějakého důvodu (nemoci apod.) zamešká podstatnou část výuky matematiky, tak způsob jak dohnat látku není mnoho, učitelé nemohou poskytovat privátní hodiny na "dovysvětlení" učiva, tak nezbývá nic jiného než pátrat po učebnicích a na internetu. Pokud dáte takovému klukovi učebnici s "přesnou" matematickou terminologií a teorií, veřte mi, že mu mnoho nepomůže, odloží ji a bude se v matematice plácat dál po svém. Zamyslel jste se někdy pane Martíšku nad tím, po jakém druhu učebnic by byl mezi studenty zájem? Je to jednoduché, zájem je o jasné, stručné učebnice se spoustou modelových příkladů a ostatních příkladů na procvičení. Matematickou terminologii si nechte do skript pro studenty VŠ. Jsem pro každou snahu přiblížit matematiku studentům středních škol a plošné hanění ve stylu "Celé to stojí za ..." mi připadá nedůstojné představitele Ústavu matematiky FSI VUT v Brně. Místo toho bych raději viděla, kdyby došlo ke spojení Vás jako odborníka s panem Husarem a probral s ním vlastní náměty a připomínky. Vaše vyjádření z 23. 4. 2009 20:09 mi spíš připadá jako vylití si jednorázového vzteku na webu bez jakéhokoliv zamyšlení nad tím co píšete. Prosím Vás, co kdybyste to vzal za jiný konec a snažil se udělat pro propagaci matematiky u mládeže něco jiného než veřejné hanění a diskuze bez smyslu. Nevím, jestli jste někdy učil třeba malé předškoláčky, ale vysvětlovat jim, že když mají jedno jablko červené a druhé zelené tak mají dohromady dvě jablíčka terminologií, že provedeme součet.. asi není úplně ideální. Takže prosím každé úrovni vzdělanosti je potřeba dát specificky odlišný výklad, takže děkuji za výklad pro studenty ZŠ A SŠ bez přehnaně přesné matematické terminologie. Tu můžete začít stavět v momentě, kdy budou ovládat základní principy matematiky. Děkuji