Pozor na změny ve výukách Dlouhodobých kurzů během Velikonoc! Změny se týkají některých výuk od 28. 3. 2024 do 1. 4. 2024. Podrobné informace najdete v rozvrhu.

Výuky Dlouhodobých kurzů z Velikonočního pondělí jsou přesunuty na 8. 4.!

Zkoušky nanečisto probíhají bez omezení! Učíme v pátek i v sobotu.

Diskuse Jak se vám líbí naše kurzy

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Božena Filipová – 29.4.2009 19:01

Tak to já musím pět pouze chválu. Vaše kurzy mi opravdu pomohly procvičit si a naučit se to, co bylo ke zkouškám třeba. Děkuji. odpovědět

Petr Potůček – 25.4.2009 13:00

Pokud měla paní učitelka na Vašeho syna nějaké narážky, jsem si jistý, že to nemysela zle, ale chtěa ho naopak motivovat k lepšímu výkonu. To, že to Váš syn bral jako zesměšňování, to je již jen jeho vina. Zkoušky nanečisto jsou na skvělé úrovni. Vždy takové byly a věřím, že stále budou. odpovědět

Reakce Zkoušek nanečisto Petr Husar – 15.10.2008 16:38

Dobrý den, je nám moc líto, že váš syn si odnesl z prvních zkoušek nanečisto takový zážitek. Zkoušky nanečisto jsou projektem, který chce děti motivovat, povzbuzovat, vést na cestě vzdělání. V žádném případě není naším úmyslem děti zesměšňovat, ponižovat, zveličovat nedostatky v jejich přemýšlení a v jejich testech. Váš syn byl ve třídě, kde děti začínaly se mnou. Hned na úvod jsem zdůrazňoval význam slova nanečisto a několikrát jsem opakoval své vstupní heslo: "Na zkoušky nanečisto chodíme zvesela zkazit své písemky a na chybách se pak učíme". Smyslem zkoušek nanečisto není psát práce skvěle nebo dobře, ale odhalovat své nedostatky a na svých vlastních chybách se učit. Zkoušky nanečisto pořádáme 18 let a děti naše výuky baví. Kolegyně, která učí češtinu, celý projekt se mnou od počátku tvoří a promýšlí a určitě nemá ve svém rejstříku zesměšňování našich žáků. Každé dítě je jiné, to víme všichni, některé se u nás od počátku chovají jako doma, jiné děti jsou bázlivější, stydlivější, citlivější. V hodině zřejmě došlo k nějakému nedorozumění, ale stoprocentně tam nebyl žádný záměrný krok, který by vašeho syna chtěl zesměšňovat. Jestli na zkoušky nanečisto ještě zavítáte (a já bych byl rád, kdyby ano), můžete si s kolegyní promluvit a vše probrat a také vám umožníme být přímo při výuce, abyste viděla styl naší práce. S pozdravem Petr Husar odpovědět

Ivana Křížová – 11.10.2008 16:56

Moje deti dnes poprve absolvovaly zkousky nanecisto, na ktere jsem dosud slysela jen chvalu. Muj syn bohuzel prisel ze zkousek s placem. Netusila jsem, ze pani ucitelka na cestinu bude syna pri oprave pisemky schazovat pred celou tridou, aby pouzival mozek, pripadne aby nebulel. Ve vasich ucebnicich se mi moc libily poznamky a rady k povzbuzeni deti, ale to zrejme tato pani ucitelka necetla. Myslela jsem , ze takovehle chovani ucitelu k detem uz pred mnoha lety skoncilo, ale vypada to, ze u vas ve firme bohuzel pretrvava. odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Hana Krňávková – 11.6.2020 13:26

Hezký den, před šestnácti lety se účastnila Vašich kurzů moje starší dcera, tenkrát na Váš board napsala: " Deborah B****** – 20.4.2004 20:47 #5#Dobrý den pane Husare! Tak jsem se tam dostala!!! Jsem moc šťastná a vím, že bez Vašich testů bych se tam nedostala. Dostala jsem se tam s 66 body, a kdybych měla o bod méně, tak bych se tam nedostala. Deborah". Podotýkám, že uspěla, i když zapracovaly nervy a zkoušky se jí nepovedly. Před dvěma dny dělala zkoušky moje mladší dcera Viktorie B. Jak dopadla je zatím ve hvězdách (resp. v Cermatu). Od loňského podzimu absolvovala všechny kurzy, testy a soutěže (online i ty "skutečné"). Výsledky se jí zlepšily natolik, že má podle nich šanci (při porovnání body/hranice přijetí v posledních letech). Bez Vašich kurzů (a obecně péče) by ji jednoznačně neměla. Vaše kurzy jsou nejlepší v Praze - nejen rozsahem a přiblížením k podobě testů Cermatu, ale také laskavou psychologickou péčí o účastníky, postupným "zvedáním laťky", systematickým probíráním okruhů temat a zvyšováním soutěživosti (tedy motivace). Jediné, co by sneslo trochu rozšířit/prohloubit, jsou testy obecných studijních předpokladů. Např. GJK každoročně zadává v testech u Vás netrénovaný sloh - až 14(!) bodů z 25, některé úlohy jsou (téměř) z oblasti výrokové logiky, jiné by šly řešit pomocí Vennových diagramů, nebo primitivní soustavou rovnic, další jsou typu "obrázkových" úloh, obvyklých v IQ testech. To vše lze natrénovat. Jako třešnička na dortu by mohl být tréning hledání pravděpodobného výsledku bez znalosti zadání (pro kontrolu, nebo když vše selže) - zadavatelé testů často u uzavřených úloh de facto umožňují vyloučit nesprávné výsledky, někdy dokonce výsledek určit. Za ta necelá dvě desetiletí se poměrně dramaticky zvýšil převis zájemců o studium nad přijatými a úměrně s tím klesly šance na přijetí. (Obě moje dcery skládaly zkoušky na víceletá gymnázia). Děti, které se nezúčastnily kurzů jsou většinově odsouzeny k neúspěchu, protože je demotivované školy nedostatečně připravují, nemají natrénovaný způsob myšlení zadavatelů testů a neřeší většinu typových zadání jako běžnou rutinu. Je to nespravedlivé, ale je to tak. Proto Vám patří velké poděkování za to, že jste se perfektně přizpůsobili požadavkům doby a poskytujete nadstandardní přípravu za rozumnou cenu. Jsem Vám moc vděčný, bez ohledu na to, jestli dcerka uspěje, nebo ne. Vašimi povzbudivými slovy dětem, tentokrát vztaženými na Vás: "Jen tak dál!" :-) Pozdravuji Mgr. Husara, kterého jsem 16 let neviděl... M.B.