Objednávky kurzů, Zkoušek nanečisto a materiálů pro školní rok 2024/2025 spustíme 1. července.

Diskuse Jak jste dopadli u zkoušek na SŠ? Vaše ohlasy po skutečných přijímacích zkouškách

ilustrační obrázek k časti webu

Příspěvky Přidat příspěvek

Příspěvky

Anonymka :) – 24.4.2014 16:47

#9#Ahoj, tady jsem založila skupinu pro budoucí prváky na čtyřleté :) https://www.facebook.com/groups/221624911365310/ GYMNÁZIUM JANA KEPLERA odpovědět

Konstantin Rybalchen – 24.4.2014 15:25

#5#Dobrý den lidi dostal jsem se na Nový Porg. Děkuji celému týmu ze zkoušek nanečisto, hlavně bych poděkoval panu profesoru Husaru a učiteli Jakubovi. Doporučuju zkoušky nanečisto všem mladším žákům. Moc mi pomohly. :D odpovědět

iveta – 24.4.2014 13:31

#5#Váš vzkaz... odpovědět

iveta – 24.4.2014 13:26

#5#Váš vzkaz... odpovědět

Vladimír – 24.4.2014 12:17

#5#Dobrý den, možná trochu netradičně: byl jsem s dcerou u vás na zkouškách asi šestkrát, dcera dělala viditelný pokrok, zlepšovala se, ještě v sobotu 19.4. udělala oba testy z ČJ a M na dvojku a v úterý na přijímačkách? 19 bodů z 30 možných z M a 11 bodů ze 40 možných z ČJ. Pořád nevím, kde se stala chyba, ve škole samé jedničky, nic mi nehlásilo problém. Já jsem nepočítal, že zkoušky na osmileté gymnázium udělá, ale dostat takovou \"nakládačku\"? Nemyslím si, že bychom přípravu na přijímačky podcenili, ale něco jsme evidentně dělali špatně a já nevím co. Myslel jsem, že se dcera naučí nějaké vzorce řešení, které ji pomohou, ale skončit 98 ze 121...to jsme mohli zůstat doma. Omlouvám se za svůj první příspěvek do špatné diskuse odpovědět

katka – 27.1.2014 18:33

#5#ahoj ja sem ty zkousky udala jo a ted sem na gimplu odpovědět

Barbora -lovecká – 26.1.2014 21:35

#9#Chci si zkusit přijmačk nanečisto z angličtiny,matematiky a češtiny moc by jste my pomohli odpovědět

Tomáš Kovanda – 22.11.2013 12:34

#5#Uvádím svůj e-mail, protože píšu za syna (nevím, zda po úspěšných přijímačkách v euforii nenapsal sám už koncem roku). Chodil na testy pravidelně od října, jelikož každá ze škol, na něž se hlásil, měla jiný systém přijímacích zkoušek, 1x si vyzkoušel u Vás i scio testy, aby věděl, "jak na to". Učení ho bavilo, jezdil i sám a dobrovolně a doma nedělal opravdu nic! Podotýkám, že chodil na obyčejnou školu u nás na sídlišti, dostalo se cca 4 nebo 5 dětí ze třídy, o moc víc se ani nepokoušelo (to pro představu o zaměření a úrovni dětí). Na obě školy dělalo přijímací zkoušky cca po 260 dětech. Scio testy mělo Gymnázium Budějovická, brali do 1 třídy 30 dětí, syn byl u zkoušek 8. Testy s otevřeným koncem dělal na Arcibiskupském gymnáziu, kde otevírali 2 třídy (tam se moc chtěl dostat, na to jsme "trénovali"). Je tam, byl nejlepší a myslím že z toho, co získal u Vás jede i dál. Poctivě přiznávám, že ve 2. pololetí chodil i na přípravnou M 1x týdně na AG, ale základ dostal určitě na Zatlance. Děkujeme, vydržte, máme ještě dalšího kluka v 1. třídě, tak pokud se ukáže, že mu to jde a bude zkoušet přijímačky na gymnázium, nebudeme nic hledat a jdeme k Vám. RK:-) odpovědět

tereza – 4.9.2013 16:56

#9#zatim se rizhoduji ale nevim kam mam jit,hotelovka nebo lindovku odpovědět

Přidat příspěvek

Reakce na zprávu
Eva Celerinová – 1.5.2008 23:13

#9#Dobrý den, chci vám poděkovat za přípravu na přijímací zkoušky. Dělala jsem zkoušky na gymnázium Nad Štolou. Když nám rozdali češtinu, tak jsem se docela lekla. Na začátku byla korektura, ta byla v pohodě. Byla to úryvek z knihy Kniha Džunglí. Ze 4 nabízených autorů jsem měli vybrat, kdo ji napsal. Potom tam bylo určování VV, významy slov, větné členy, pak tam bylo použít slovo ŽAL ve dvou větách a aby pokaždé bylo jiným slovním druhem. Pražané kdy se píše na začátku s malým P a kdy s velkým. Potom jsme tam měli báseň Sedmá od Jiřího Ortena a v ní vyhledat několik určených básnických pojmů. A nakonec jsme měli vysvětlit význam názvu sbírky Elegie, ze které pochází tato báseň. Potom přišla matematika. První příklad byla rovnice, vytýkala se tam -1. Vyšla mi zkouška, takže mě to uklidnilo :) Pak tam byl příklad, kde byl čtverec o straně 5 cm a v něm je kružnice vepsaná a opsaná. Mělo se spočítat o kolik cm je kružnice opsaná delší než vepsaná. Dál tam byl příklad na poměr, nepamatuju si údaje, ale bylo to lehké. Pak tam bylo příklad na nepřímou úměrnost. Pak tam byl příklad, se kterým jsem si nevěděla rady. Máme kvádr s podstavou obdélníku o rozměrech 3 a 4 cm, a známe tělesovou úholopříčku, která je dlouhá 13 cm. Měli jsem vypočítat obsah a povrch. Pak tam byl pro mě lehoučký příklad. Jen byl zadán tak, aby se v něm člověk zamotal :) Máme obdélník, jehož délka je 5x delší než šířka. Když obě jeho strany zkrátíme o 3 cm, bude se jeho obvod rovnat obvodu 75% původního obdélniku. Dál tam byl příklad na rychlost. A potom na společnou práci. Celkově mi matika dopadla lépe než čeština. Potom jsme psali ještě čtenářskou gramotnost. Bylo to strašně nudné, mělo to asi 6 stránek, měli jsem tam nějaký text a k tomu otázky. To by mi ještě nevadilo, mně vadilo tom ,že tam byl nějaký text a k tomu třeba jen 2 otázky a zase text a zase 2 otázky. Hlavně ty texty byli nudné. Pak tam bylo ještě vybrat dvojici slov s nejvíce podobným vztahem mezi sebou jako daná dvojice. Ve čtenářské gramotnosti jsem skončila 4.-5. V matematice jsem byla 2. a z češtiny 5. Z těch co psali PZ jsem byla 4. psalo nás to 25. Celkově se tam hlásilo 39 lidí a brali 30. Děkuju moc za vaši pomoc. Pamatuju si na svůj první test na Zatlance, dostala jsem 4 :D a na posledním jsem měla 1*** :D Hodně jste mi pomohli, hlavně v matematice!! DĚKUJU!! :)